مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

راهنمای خرید پاوربانک تبلیغاتی

خرید پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک یک دستگاه نگهداری ذخیره انرژی است که باتری را در دستگاه تلفن همراه شما شارژ می کند. افزایش میزان مصرف انرژی در تلفن‌های همراه به واسطه‌ی بزرگ‌تر شدن صفحات نمایش، نیاز به یک پاوربانک را بیش از هر زمان دیگری برای همگان پررنگ کرده است. در بسیاری از مراسم ها، سازمان ها و شرکت ها نیز ، برای جذب و حفظ مشتریان خود از هدایای تبلیغاتی به روزتر و خلاقانه تر مانند پاوربانک استفاده می کنند. چرا که یک وسیله کاربردی بوده و برای هر قشر و سنی مناسب است.  اگر قصد خرید پاوربانک تبلیغاتی را دارید ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید تا نکات مهم را بدانید.

نکات مهم هنگام خرید پاوربانک تبلیغاتی

ظرفیت پاوربانک

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید این گجت کاربردی باید مد نظر قرار دهید ، ظرفیت آن است. ظرفیت پاوربانک به کاربر نشان می‌دهد چند بار می‌توانید با پاوربانک باتری دستگاه خود را شارژ کنید. همیشه مشخصات ورودی و خروجی را بررسی کنید تا دستگاه‌ها با پاوربانک سازگار باشند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش قطع کردن دسترسی افراد به شبکه وای فای

قیمت و کیفیت

هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید. حالا که انتخابی درست و حرفه‌ای برای هدیه تبلیغاتی خود دارید، تاثیر و کارکردش را با چندهزار تومان هزینه‌ی کمتر از بین نبرید. در تهیه پاوربانک تبلیغاتی، کیفیت و اصالت محصول اهمیتی جدی و بالا دارد، چرا که در صورت اهدای پاوربانکی با کیفیتی نازل و غیرقابل قبول، نه تنها دریافت کننده را خوشحال نمی‌کنید که ممکن است حتی او را عصبانی یا ناراحت کنید.

ابعاد پاوربانک

اندازه پاوربانک نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. یک پاوربانک برای تلفن هوشمند یا تبلت امکان جای گرفتن در جیب شما را خواهد داشت. اما ابعاد بزرگ و وزن زیاد از تمایل برای استفاده و به همراه داشتن آن می‌کاهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین سایت‌های تشخیص فونت

گارانتی پاوربانک

به ضمانت و تعهداتی که در قوانین گارانتی قید شده است توجه کنید. این نکته را هم توجه داشته باشید که بسیاری از  شرکت ها برای پاوربانک تبلیغاتی گارانتی ارائه نمی دهند لذا اگر برایتان مهم است حتما قبل از خرید این مورد را چک کنید.

شناخت امکانات خاص پاوربانک

هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری برای شارژ مجدد طول خواهد کشید. اگر فقط یک شارژر 1 آمپر دارید و پاوربانکی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت، زمان شارژ آن حداقل 5 ساعت خواهد بود. در هنگام تهیه به میزان شدت جریان ورودی پاوربانک دقت کنید، و تا حد امکان یک آداپتور شارژ، مطابق با آن استفاده کنید تا این زمان به حداقل برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *