تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

ردمی بوک 13 شیائومی با ویژگی های جدید معرفی شد!

ردمی بوک 13 شیائومی

شیائومی برندی مطرح است که در زمینه گوشی های هوشمند و طیف گسترده‌ای از سایر محصولات فعالیت می کند. این برند خوشنام ، محصولات جدیدی از جمله گوشی هوشمند ردمی K30 شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون 765G و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی کرد که در کنار آن ردمی بوک 13 شیائومی توانست توجه عده زیادی را به خود جلب کند.

ردمی بوک 13 شیائومی

این لپ تاپ فوق العاده با حاشیه های باریک و و بدنه فلزی بدوام ساخته شده است. ردمی بوک 13 شیائومی مجهز به باتری ۴۰ وات ساعتی و پردازنده‌ های نسل دهم اینتل می باشد. این لپ تاپ باریک و جمع و جور وزنی برابر با ۱/۲۳ کیلوگرم دارد. نمایشگر 13/3 اینچی آن از رزولوشن FHD برخوردار بوده و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۹ درصد بهره می‌برد.

حاشیه های باریک قسمت بالایی و دو طرف این لپ تاپ، ویژگی چشمگیر محصول مذکور به شمار می رود. در حاشیه‌ی پایینی دستگاه نام برند RedmiBook دیده می‌شود. ردمی بوک ۱۳ با پردازنده‌های i5-10210U یا i7-10510U اینتل به‌همراه ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی DDR4 و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی SSD به بازار عرضه می‌شود. هر دو نسخه‌ی i5 و i7 همراه‌با پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GeForce MX250 و ۲ گیگابایت GDDR5 VRAM هستند. همچنین نسخه‌ی پایه‌ی i5 دیگری با پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل باز نشدن Google Earth در ویندوز

ردمی بوک 13 شیائومی دارای دو پورت USB 3.1، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، HDMI با سایز کامل و پورت مخصوص شارژ اختصاصی می باشد. همانطور که پیش تر گفته شد این لپ تاپ از باتری ۴۰ وات ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 1C بهره می‌برد که می‌تواند تا ۱۱ ساعت شارژ مورد نیاز دستگاه را تأمین کند.

لپ‌تاپ جدید با نسخه‌ی Windows 10 Home و نسخه‌ی از پیش نصب‌شده‌ی Office Student به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه با پشتیبانی از قابلیت انتقال متقابل می تواند به راحتی انوع فایل ها را بین گوشی و لپ تاپ منتقل کند.

قیمت

نسخه‌ی پایه‌ی ردمی بوک ۱۳ با گرافیک یکپارچه به قیمت ۵۹۷ دلار به‌فروش می‌رسد؛ در حالی‌که مدل i5 با پردازنده‌ی گرافیکی GeForce MX250 با قیمت ۶۴۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در مقابل مدل i7 وجود دارد که با قیمت ۷۳۹ دلار در دسترس خریداران خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از زمان رونمایی لپ‌تاپ جدید برای پیش سفارش آن اقدام کنند. البته فروش رسمی ردمی بوک ۱۳ از ۱۲ دسامبر (۲۱ آذرماه) در چین آغاز خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درمورد عرضه‌ی لپ‌تاپ در بازارهای بین‌المللی مطرح نشده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیر فعال سازی آنتی ویروس نود ۳۲ در ویندوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *