تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

سری جدید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک 14 و 15 آنر معرفی شد

سری جدید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک 14 و 15 آنر

آنر زیر برند شرکت چینی هواوی، اوایل دهه‌ی جاری میلادی با هدف تمرکز روی نسل جوان و فروش اینترنتی فعالیت خود را شروع کرده است. سری جدید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک 14 و 15 آنر محصولات جدیدی از این برند هستند که همراه با پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل معرفی شدند.

سری جدید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک 14 و 15 آنر

آنر به جمع شرکت‌هایی پیوست که نسخه‌ای از لپ‌تاپ‌های جدیدشان را با پردازنده‌های نسل گ‌یازدهمی اینتل سری تایگر لیک اچ روانه‌ی بازار می‌کنند. این برند مستقل چینی مدل‌های جدید سری مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ را با مشخصات قدرتمندی معرفی کرده است.

به‌گزارش GSMArena، کاربران می‌توانند مجیک بوک ۱۴ را با پردازنده‌ Intel i7-1165G7 (مجهز به ۴ هسته با فرکانس ۴/۷ گیگاهرتزی) یا پردازنده i5-1135G7 (مجهز به ۸ ترد و ۴ هسته با فرکانس ۴/۲ گیگاهرتز) سفارش دهند. مدل مجیک بوک ۱۵ نیز صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد؛ اما تنها با پردازنده‌ i5-1135G7 دردسترس قرار خواهد داست. درباره پردازنده‌ گرافیکی نیز باید گفت فرقی نمی‌کند کدام مدل را سفارش دهید؛ زیرا تنها گزینه‌ موجود پردازنده‌‌ گرافیکی Iris Xe اینتل خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اتصال بیسیم پرینتر به لپ تاپ

مجیک بوک ۱۴ با پردازنده‌های AMD نیز روانه‌ی بازار شده است؛ اما این بار شرکت آنر قصد دارد مدل‌های جدید مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ را با پردازنده‌های نسل‌یازدهمی اینتل به بازار چین و سایر نقاط دنیا عرضه کند. انتظار می‌رود مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های آنر از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD برخوردار باشند.

مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ آنر به‌ترتیب از صفحه‌نمایش ۱۴ و ۱۵/۶ اینچی از نوع IPS LCD و رزولوشن FHD برخوردار هستند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ‌های جدید آنر می‌توان به برخورداری از دوربین با مکانیزم پاپ‌آپ در بین کلیدهای فانکشن یا دکمه‌های عملیاتی، نور پس‌زمینه برای صفحه‌کلید و دو لوله انتقال حرارت به‌همراه یک فن برای خنک‌سازی مستمر قطعات حساس لپ‌تاپ اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین پلیرهای رایگان کامپیوتر را بشناسید

مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ از باتری ۵۶ وات‌ساعت با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات بهره می‌برند که در ۳۰ دقیقه، شارژ آن از صفر به ۴۴ درصد می‌رسد. آنر قصد دارد مدل پایه مجیک بوک مجهز به پردازنده i5-1135G7 را با قیمت ۸۵۰ یورو و مدل مجهز به پردازنده i7-1165G7 آن را با قیمت ۱،۲۰۰ یورو و مدل پایه مجیک بوک ۱۵ مجهز به پردازنده‌ i5-1135G7 را با قیمت ۹۵۰ یورو روانه بازار کند.

برند مستقل آنر از هم‌اکنون فروش محصولات جدیدش را آغاز کرده است و علاقه‌مندان علاوه‌بر چین، می‌توانند مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ را در بریتانیا، فرانسه، آلمان و برخی از بازارهای دیگر دنیا تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *