آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

عکاسی از غذا و نکات مقدماتی مربوط به آن

عکاسی از غذا

یکی از شاخه های عکاسی که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده، عکاسی از غذا است. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را به عنوان مقدمه از از آموزش ها جهت این شاخه عکاسی توضیح دهیم. با استفاده از این نکات شما به راحتی می توانید از مراحل شروع، آماده سازی و تهیه غذای خود عکاسی کنید. البته مرحله دیزاین و سرو غذا هم جزو مراحل مهم عکاسی است که به شما کمک می کند مخاطبان خود را جلب کنید. این مسئله باعث می شود تا بتوانید به راحتی برای خود یک وبلاگ غذایی داشته باشید و یا از فروشگاه و رستوران خود عکس های با کیفیت تولید کنید. پس با ما در ادامه این مقاله همراه شوید تا با هم به بررسی این تکنیک ها بپردازیم.

توضیحات اولیه درباره این شاخه

من معتقدم که اگر قبل از عکس گرفتن غذا ، غذا را پختید ، با موضوع خود (غذا!) ارتباط ویژه ای دارید.

  • شما می دانید که آن را با چه چیزی بخورید ،
  • می دانید چه رنگی خواهد بود و
  • احساس خوب و ویژه ای ،

کم و بیش به غذای خود دارید.

حتی اگر نمی‌ دانید چطور آشپزی کنید، غذا را درک کنید، بدانید که پس‌ زمینه دستور غذا چیست. یا با کمک یک عاشق غذا  انعطاف زیادی یاد بگیرید تا سبک منحصر به فرد شما را توسعه دهد. با کمک فنی کمی مثل دانش ساده طراحی، رنگ و اشکال که به مقدار زیادی از اطلاعات مربوط می‌ شود، کارتان در ارتباط با عکاسی از غذا را به موفقیت تبدیل کنید.

این مطلب را هم ببینید
فوکوس دستی یا فوکوس خودکار برای عکاسی منظره

منظور من این است که اگر خودم را در معرض بسیاری از مجلات مواد غذایی، کتاب‌ های دستورالعمل، وبلاگ‌ ها و کتاب‌ های عکاسی غذا قرار دهم، ذهن من در نهایت با اشتیاق من برای یادگیری این صنعت مد نظر قرار خواهد گرفت. از این رو به راحتی می توانم عکاسی از غذا را شروع کنم. یا در آن پیشرفت نمایم.

نکته اول:

سعی کنید در اولین گام به جست و جوی

  • وب لاگ ها،
  • سایت ها و
  • صفحات مجازی با موضوع آشپزی

بگردید تا بتوانید محتوای اطلاعاتی خود را تکمیل کنید.

به عنوان مثال برای اولین قدم در عکاسی از غذا می توانید در وب سایت Foodgawker ثبت نام کنید.

  • این کار شروع خوبی را به شما یاد آور می شود و کمک زیادی به شما خواهد کرد.
  • این وب سایت فقط برای عکاسی نیست.

بلکه دستور اعلمل های خاصی را به شما یاد می دهد که می توانید در تصویر برداری های خود با استفاده از پخت این غذا ها پیشرفت حاصل کنید.

بررسی عکاسی از غذا

دلمه

نکته دوم:

  • مجلات آشپزی
این مطلب را هم ببینید
ترفندهای استفاده از انعکاس در عکاسی پرتره

دومین راه حل برای کسب اطلاعات جدید در ارتباط با این شاخه است.

برای این مرحله مقدماتی می توانید به کتاب خانه ها مراجعه کنید. البته مجلات زیادی در کیوسک های فروش وجود دارد.

  • به راحتی می توانید با خرید آن ها اطلاعات خود را افزایش دهید.
مقدمات عکاسی از غذا

برنج

نکته سوم:

سومین گام من شامل خرید کتاب است که به من کمک می‌کند مهارت‌های فنی را به عنوان یک عکاس غذا مدیریت کنم. در بین ما ممکن است کسانی باشند که اطلاعات کافی برای طراحی، رنگ و الگوها دارند. اما در این زمینه بهتر است که خود را کمی مبتدی بدانید. در این حالت به راحتی م یتوانید از عکس ها و تصاویر ایده بگیرید و بهترین عکاسی از غذا را داشته باشید. اگر کسی بخواهد عکاسی را یاد بگیرد، با استفاده از ابزار های ساده هم می تواند این علم را فرا بگیرد. برای عکاسی از غذا ، بهتر است با یادگیری تکنیک های یک ظاهر طراحی خوب همراه با درک چگونگی کارکرد نور شروع کنید. اگر مدتی عکسبرداری کرده اید ، یادگیری سمت روشنایی عکاسی از غذا برای شما بسیار ساده تر خواهد بود. 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *