آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

عکاسی در سفر و نکاتی برای داستان سرایی آن

نکات عکاسی در سفر

در عصری که همه یک دوربین پیشرفته در تلفن همراه با خود دارند و همه ما تجربیات سفر خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذاریم ، شروع به فکر کردن ساده است، همه چیز قبلا گرفته شده‌ است، و من چیزی ندارم که در آن به عنوان عکاسی در سفر نقش داشته باشم. امروزه چالش عکاسان سفر، ایجاد نمایش‌ های جدید و جذاب از سفرشان برای دنیای ما است. آیا ممکن است؟ احتمالا این طور است، اما باید کمی تلاش کنید. ما د راین مقاله قصد داریم نکاتی را برای عکاسی در سفر بیان کنیم.

این نکات دریچه جدیدی را به روی شما برای روند عکاسی های تان در طول مسافرت ایجاد خکواهد کرد.

با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. 

 

نکات مسافرتی تصویر برداری

یک روش برای گرفتن عکسهای جالب سفر ،

  • به چالش کشیدن دیدگاه سنتی بیننده با جهان با نوعی فناوری جدید است.

به عنوان مثال ،

  • دوربین های خاص ،
  • دوربین هواپیماهای بدون سرنشین ،
  • VR ، و
  • ویدیوی 360 درجه

همه ابزارهای نسبتاً جدیدی هستند که به ما امکان می دهند جهان را از زوایای جدید به سایرین نشان دهیم.

با این حال ما د راین مقاله روشی را ارائه داده ایم که بدون نیاز به امکانات پیشرفته عکاسی بهترین تصاویر را ارائه خواهند داد.

این مطلب را هم ببینید
7 نکته در مورد نحوه استفاده از رینگ لایت برای عکاسی محصول در سال 2021

در واقع یک چیز وجود دارد که انسان‌ ها هرگز از آن خسته نمی‌ شوند:

  • ارتباط احساسی با داستان‌ ها.

این همان چیزی است که این مقاله در مورد آن با دیدگاه عکاسی در سفر صحبت می کند.

گرفتن عکس‌ های یک سفر هیجان انگیز مستلزم این است که شما بتوانید یک داستان را تعریف کنید، نه تنها در مورد افراد و مکان‌ هایی که دیدید، بلکه حتی در مورد خودتان و روشی که هر تصویر خود را به عنوان یک پرتره جذاب ثبت می کنید.

فقط یک صحنه نشان ندهید ، یک داستان بگویید!

عکاسی در سفر بیش از یک ثبت سفر عادی شما است. اکثر مردم به مکان‌ هایی که شما بازدید کرده‌اید اهمیتی نمی‌ دهند. زمانی که ما درک کنیم که وظیفه ما ثبت مکان‌ هایی که می‌ بینیم نیست، بلکه برای گفتن یک داستان در مورد این که چه احساس کردیم در عکس وجود دارد، چیزی غیرعادی رخ خواهد داد . شما شروع به ایجاد عکس‌های مسافرتی خواهید کرد که احساسات را زنده می‌ کند. و همین باعث جلب و جذب مخاطب به سمت عکس های شما خواهد شد.
بررسی نکات عکاسی در سفر

فلفل

تجهیزات مهم نیست، شما مهم هستید.

بیشتر عکس‌ های تاریخ با تجهیزاتی گرفته شده‌اند که بسیار کم‌ تر از چیزی است که اکثر ما در این دوره به عنوان عکاس در دست داریم. خوشبختانه، عکاسی در سفر عالی و جذاب حتی می‌ تواند با ساده‌ ترین تجهیزات انجام شود. بنابراین، دوباره به آن فلاش یا دوربین گران‌ قیمت قبل از سفر بعدی خود فکر نکنید، و زمان و پول خود را صرف یک دوره جدید، کتاب و یا کارگاه کنید. هر کدام از آن‌ ها می‌ توانند به شما کمک کنند به توانایی خود برای گفتن داستان‌ های بهتر در هنگام سفر کمک کنید.
عکاسی در سفر

شنا

برای تلاش آماده باشید.

اکثر تصاویر عالی فقط منتظر کسی نیستند که آن‌ ها را از روی زمین بردارند.
عکس‌ های عالی معمولا نیازمند
  • تلاش،
  • آموزش،
  • انتظار و
  • اغلب تفکر
هستند.
به آرامی، حتی اگر با یک شریک یا گروه سفر کنید، زمان مناسب را برای کار تنها (یا با گروهی از عکاسان دیگر) به خودتان بدهید. بله، حتی اگر با خانواده و فرزندان خود سفر می‌ کنید. فقط از یک راهنمای محلی استفاده کنید که بتواند شما را به آن مکان های ویژه منتقل کند. خود را از نا امیدی دور کنید تا بتوانید به عنوان یه عکاس یفری بهترین تصاویر را به ثبت برسانید و سوژه های جدیدی را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *