مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

قابلیت جدید لینکدین برای کاریابی آسانتر ارائه شد

قابلیت جدید لینکدین برای کاریابی آسانتر

لینکدین یکی از کاربردی ترین پلتفرم هایی است که می تواند به ابزار خوبی برای کسب و کار شما بدل شود. این برنامه قابلیت های زیای داشته و همواره در حال توسعه است. همچنین به تازگی قابلیت جدید لینکدین برای کاریابی آسانتر ارائه شد.

قابلیت جدید لینکدین برای کاریابی آسانتر

این قابلیت Open to Work نام دارد. افراد جویای کار با استفاده از قابلیت جدید لینکدین می‌توانند در تصویر پروفایل خود، وضعیت جویای کار بودن را با ظاهری مناسب نمایش دهند. این قابلیت به‌صورت یک نشان یا برچسب درکنار تصویر پروفایل دیده می‌شود که عبارت جویای کار یا Open to Work را نمایش می‌دهد.

لینکدین درحال‌حاضر هم امکان نمایش جویای کار بودن را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در همان قابلیت‌های قبلی می‌توان نوع شغلی که به دنبالش هستید و حوزه‌ی کاری را نیز درکنار زمان و موقعیت مدنظر برای شروع کار، مشخص کرد. قابلیت جدید، این بخش‌ها را در حالتی نمایان‌تر مشخص می‌کند و جامعه‌ی کاربران لینکدین، شما را آسان‌تر پیدا می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ساخت حساب کاربری مخفی در ویندوز 10

برای فعال‌سازی قابلیت و برچسب عکس پروفایل جویای کار در لینکدین، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات حساب کاربری شوید و در پایین عکس پروفایل، گزینه‌ Show recruiters you are open to work را انتخاب کنید.
  • تنظیمات و گزینه‌های شغل مدنظر مانند موقعیت مکانی و مدل اشتغال را وارد کنید.
  • گزینه‌ی Choose who sees you’re open را انتخاب کرده و نوع نمایش وضعیت جویای کار را انتخاب کنید. در این بخش می‌توان مشخص کرد که وضعیت جویای کار فقط برای کارفرماها نمایش داده شود یا با اضافه شدن برچسب عکس، تمامی کاربران امکان مشاهده‌ی وضعیت اشتغال شما را داشته باشند.

پس از انجام تنظیمات بالا می‌توانید یک پست با هشتگ opentowork# منتشر کنید تا اطلاع‌رسانی پیرامون جست‌وجوی کار برای افراد بیشتری نمایش داده شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کند شدن اکسل

مایکروسافت در مسیر کمک به اشتغال‌زایی برنامه‌های دیگری را هم در پلتفرم‌های خود مدنظر دارد. برنامه‌های مذکور با تمرکز بر افرادی با موقعیت کاری بهتر پیاده‌سازی می‌شود تا در فرایندهایی همچون معرفی افراد جویای کار، بررسی رزومه‌ها، آموزش تکنیک‌های مصاحبه‌ی شغلی یا تنها ارائه‌ی پیشنهاد اشتغال، به دیگران کمک کنند. برای وارد شدن به برنامه‌ی کمکی اشتغال‌زایی در لینکدین، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک پست جدید بنویسید و گزینه‌ی Offer to Help را در آن انتخاب کنید.
  • تمامی گزینه‌های مدنظر برای کمک به دیگران را انتخاب کرده و روی گزینه‌ی Done کلیک کنید. از گزینه‌های دردسترس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
    • OfferingHelp: General Help, Career Coaching – راهنمایی کلی، مشاوره‌ی شغلی
    • OfferingHelp: Referrals – معرفی افراد به سازمان‌های جویای نیروی انسانی
    • OfferingHelp: Resume Revies – بازبینی رزومه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *