تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ هواوی میت بوک 16 در تاریخ ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهد شد

لپ تاپ هواوی میت بوک 16

کمپانی مشهور هواوی بدون شک یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حوزه  تکنولوژی که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.  لپ تاپ هواوی میت بوک 16 محصول جدیدی از این برند می باشد که قرار است در کنار محصولات دیگری مانند هدست واقعاً بی‌سیم فری بادز 4 در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه رونمایی شود.

لپ تاپ هواوی میت بوک 16

پس از مشکلاتی که هواوی به دلیل تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ی ایالات متحده با آن‌ها مواجه شد، شرکت چینی تلاش می‌کند با کسب سهم بیشتر از بازار گجت‌های قابل‌ حمل مانند لپ‌تاپ‌، ضرر به‌وجودآمده از افت فروش تلفن هوشمند را جبران کند. یکی از این گام‌ها معرفی لپ‌تاپ میت بوک ۱۶ خواهد بود که به گفته‌ی GSMArena ، در ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

رویداد پیشروی هواوی تنها به معرفی میت بوک ۱۶ خلاصه نمی‌شود و شرکت چینی در نظر دارد از هدست واقعاً بی‌سیمی به نام فری بادز ۴ نیز رونمایی کند. این رویداد که تیزرهایی از آن در ویبو منتشر شده است، در چین برگزار خواهد شد.

میت بوک ۱۶ با لپ‌تاپ میت بوک دی ۱۶ متفاوت خواهد بود؛ البته دقیقاً نمی‌دانیم چه تفاوت‌هایی دارند و متأسفانه در گزارش اشاره‌ای به تفاوت سخت‌افزاری یا ظاهری دو محصول نشده است. میت بوک دی ۱۶ اکنون در بازار وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند به خرید آن اقدام کنند.

از جمله محصولات دیگری که انتظار می‌رود در رویداد هواوی معرفی شوند، ساعت هوشمند واچ ۴ ایکس برای کودکان، ترازوی Scale 3 Pro، روتر اچ ۶ و دو مانیتور برای رایانه شخصی خواهد بود. یکی از مانیتورها مناسب محیط اداری خواهد بود و مدل دیگر برای حوزه‌ی گیمینگ عرضه می‌شود. متأسفانه گزارش به جزئیات مشخصات سخت‌افزاری مانیتورهای هواوی اشاره‌ای نکرده است.

این مطلب را هم ببینید
درخواست گوگل برای دریافت مجوز همکاری مجدد با هواوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *