تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 لنوو رونمایی شد

لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 لنوو

شرکت لنوو از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید لپ‌تاپ ، کامپیوتر ، موبایل و تجهیزات جانبی در جهان است که در کنار همه آن‌ها تولیدات ویژه‌ای مانند تولید ابر کامپیوترها و تجهیزات ویژه‌شان را نیز در کارنامه کاری خود دارد. لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 لنوو محصول جدیدی از این کمپانی می باشد که به تازگی رونمایی شده و دارای یک قابلیت متفاوت است که آن را از دیگر لپ‌تاپ‌های لنوو مجزا می‌کند.

لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 لنوو

لنوو لپ‌تاپ ThinkBook 15 Gen 2 را در کنار اولین لپ‌تاپ تاشوی جهان (ThinkPad X1 Fold) و یکی از باریک‌ترین اولترابوک‌های جهان با نام ThinkPad X1 Nano معرفی کرد؛ پس اینطور که پیداست Lenovo امسال نوآوری‌های بسیاری به صنعت کامپیوترهای همراه افزوده است. لپ‌تاپ ThinkBook 15 Gen 2 در قسمت راستی بدنه‌ی خود دارای یک محفظه است که به‌صورت کشویی بیرون آمده و به کاربر اجازه‌ی دسترسی به ایربادهای خود را می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش کامل غیرفعال کردن OneDrive در ویندوز

ایربادهای لنوو دارای گوشی‌های سیلیکونی بوده و به محض خارج شدن از جایگاه خود به لپ‌تاپ متصل می‌شوند. آنها به فناوری حذف نویز (Noise Cancellation) مجهز بوده و از دستورهای لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند. برای شارژ ایربادهای این لپ‌تاپ هم فقط کافیست آنها را در جایگاه خود قرار دهید. ThinkBook 15 Gen 2 دارای یک نمایشگر 15 اینچی Full HD بوده و در صورت نیاز می‌توان از حالت تاچ‌اسکرین آن نیز استفاده کرد.

لولای صفحه‌ی نمایش این لپتاپ 180 درجه باز می‌شود تا افرادی که به تاچ اسکرین عادت دارند هم به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. این لپ‌تاپ در دو نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل یا مجهز به CPUهای سری AMD Ryzen 4000 U تولید می‌شود و لنوو پیکربندی‌های مختلفی از نظر حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی نیز برای آن در نظر گرفته است. نکته‌ی جالب اینجاست که ThinkBook 15 Gen 2 تا 40 گیگابایت حافظه‌ی رم و 2 ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل ارتقا است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش افزایش سرعت وای فای روتر

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به حسگر اثر انگشت، 2 پورت USB-C 3.2، 2 پورت USB-A 3.2، یک پورت تاندربولت 4، خروجی HDMI، وای‌فای 6 و بلوتوث 5.0 اشاره کرد.

قیمت

فروش نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌های اینتل لپ‌تاپ ThinkBook 15 Gen 2 از نوامبر (اواسط آبان ماه) با قیمت پایه‌ی 569 دلار آغاز می‌شود، اما نسخه‌ی AMD این لپ‌تاپ 20 دلار ارزان‌تر بوده و با 549 دلار قیمت از همین ماه عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *