اخبار تکنولوژی

مانیتور جدید ال جی UltraFine Ergo رونمایی شد

مانیتور جدید ال جی

ال‌ جی را به واسطه‌ی لوازم الکترونیکی و مخصوصا لوازم خانگی می‌شناسیم. ال جی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید. در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیو کره‌ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این برند خوشنام و آوازه به تازگی از محصول جدید خود که یک مانیتور 32 اینچی با پایه های ارگونومیک است، رونمایی کرد.

مانیتور جدید ال جی

UltraFine Ergo به عنوان بزرگ ترین مدل این سری از مانیتورهای ال جی معرفی شده است. نکته قابل توجه در مورد این مانیتور، بازوهای ارگونومیک بوده که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. بازوی ارگونومیکی خلاقانه‌ای که انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری را نسبت به سایر پایه‌های نمایشگرهای LCD ارائه می‌دهد و زاویه‌های دید جدیدی را فراهم می‌کند. صفحه نمایش جدید ال جی با عنوان 32UN880 معرفی شده و از پنل IPS در ابعاد ۳۱/۵ اینچی بهره می برد. از دیگر ویژگی های محصول نام برده می توان به رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰، حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت، نسبت کنتراست ۱۰۰۰: ۱، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی‌ثانیه و زاویه دید ۱۷۸ درجه در حالت عمودی و افقی اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی از کیبورد Combo Touch لاجیتک با ویژگی پد لمسی

طبق معمول نمایشگرهای UltraFine ال‌جی برای مشتریان حرفه‌ای که به‌دنبال رنگ‌های دقیق هستند ساخته شده است. مانیتور جدید ال جی قابلیت پشتیبانی از ۱/۰۷ میلیارد رنگ و و ۹۵٪ از رنگ‌های DCI-P3 را داشته و این هدف اصلی ال جی از ارائه نمایشگرهای UltraFine می باشد. متاسفانه جزییات بیشتری در رابطه با پشتیبانی از رنگ‌های این محصول منتشر نشده است. به‌طور معمول مانیتورهای UltraFine ال‌جی فقط از DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند که این امر انتخاب آن‌ها را برای سیستم‌های مک عالی‌تر خواهد کرد.

پشتیبانی FreeSync از AMD ویژگی عجیب این مانیتور است که برای بازی مورد استفاده قرار می گیرد. از سوی دیگر HDR10 نیز در این مانیتور پشتیبانی شده و سطح پایه‌ای از پشتیبانی HDR را ارائه می‌دهد. نکته‌ی اصلی فروش صفحه‌نمایش UltraFine Ergo ال‌جی، مطمئناً بازوی محرک آن است. در پایه‌ی بازو از گیره‌ی C استفاده شده که تقریبا امکان اتصال به هر سطحی را فراهم خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
هدفون Hammerhead True Wireless Pro ریزر معرفی شد

این بازوی متحرک امکان تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش مانیتور را به کاربر می دهد. به‌ طور کلی این بازو و طراحی پایه‌ی مانیتور کاملا متفاوت از تمامی نمایشگرهای استاندارد بوده است. علاوه بر همه این ها خوب است بدانید که نمایشگر مذکور بدون پورت Thunderbolt 3 طراحی شده است. از سوی دیگر در این مانیتور یک ورودی DisplayPort، دو پورت HDMI و یک ورودی USB Type-C قرار گرفته و همچنین از یک هاب USB دو پورت بهره می‌برد. در این مانیتور خبری از بلندگوهای داخلی یا جک هدفون نخواهد بود. مانیتور ۳۱/۵ اینچی UltraFine Ergo ال‌جی در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *