اخبار تکنولوژی

مانیتور CB342CKC OmegaLine ایسر معرفی شد

مانیتور CB342CKC OmegaLine ایسر

ایسر یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان قرار دارد. مانیتور CB342CKC OmegaLine ایسر محصول جدیدی از این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده و از وضوح تصویر 4K با حداکثر نرخ نوسازی 75 هرتز پشتیبانی می‌کند.

مانیتور CB342CKC OmegaLine ایسر

این مانیتور از نسبت ابعاد تصویر 21:9 و مدت مدت زمان پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های مانیتور CB342CKC OmegaLine ایسر، پشتیبانی آن از فناوری AMD FreeSync است که پارگی و پرش تصویر را به خوبی از بین می‌برد. طراحی این مانیتور به گونه‌ای است که با داشتن یک حاشیه فوق‌العاده نازک در اطراف نمایشگر تا پشت بدنه و به کار بردن رنگ سیاه و سفید در پوسته آن، بسیار عالی به نظر می‌رسد. به طور همزمان، پایه نگهدارنده دارای رنگ نقره‌ای است که با قسمت پایین نمایشگر نیز به زیبایی سازگار می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
هدفون ردمی AirDots 3 Pro معرفی شد

ترکیب رنگی خاص به کار رفته و انسجام آن‌ها در کنار یکدیگر باعث می‌شود صفحه نمایش یک تکه به نظر برسد. پایه موجود در این مانیتور همچنین دارای تنظیم شیب و ارتفاع تا 150 میلی‌متر است. لوگوی شرکت ایسر نیز در قسمت پایین و پشت بدنه مانیتور هک شده که در فضای کاری، جلوه‌ای حرفه‌ای به نمایشگر شما می‌بخشد.

مانیتور CB342CKC OmegaLine ایسر وضوع تصویر UW-QHD یا 3440×1440 را به همراه نسبت ابعاد تصویر 21:9 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وضوع تصویر UW-QHD بر خلاف گزینه‌های رایجی که عموما مانیتورهای 1080 پیکسلی هستند و هم اکنون شاهد استفاده گسترده آن‌ها هستیم، برای هر نوع کاربری اداری مناسب می‌باشد. این میزان از وضوح تصویر، در ابعاد صفحه نمایش بسیار حیرت‌انگیز 34 اینچ به کار رفته به طوری که صفحه نمایش را بزرگ‌تر نموده و فضای بیشتری برای خلاقیت نسبت به مانیتورهای استاندارد ایجاد می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون بلوتوث تسکو TH 5339

این نمایشگر که دارای نسبت کنتراست 1000:1 و حداکثر روشنایی 400 کاندلا بر مترمربع است، از یک پنل IPS بهره می‌برد. پنل آن با پشتیبانی خود از 178 درجه افقی و 178 درجه عمودی، زاویه دید بهتری نسبت به پنل‌های TN و سایر مانیتورهای غیربازی ارائه می‌دهد. همین موضوع هر نوع کاهش کیفیت رنگ یا تصویر را متوقف می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *