اخبار تکنولوژی

ماوس گیمینگ G203 Lightsync لاجیتک معرفی شد

ماوس گیمینگ G203 Lightsync لاجیتک

کمپانی Logitech در سال 1981 با تمرکز بر روی لوازم جانبی کامپیوتر و بخصوص ماوس کار خود را آغاز کرد. این کمپانی روی نوآوری و کیفیت تمرکز کرده تا کاربران دنیای دیجیتال بتوانند کاربری بهتری را تجربه نمایند. ماوس گیمینگ G203 Lightsync لاجیتک جدیدترین محصول این برند است که در طی بیانیه‌ای مطبوعاتی که از سوی این کمپانی منتشر شد ، معرفی شده است.

ماوس گیمینگ G203 Lightsync لاجیتک

این ماوس همچون مدل Prodigy طراحی کلاسیک دارد و دارای شش دکمه قابل برنامه ریزی برای انجام کارهای مختلف می باشد. ‌هنگام تهیه‌ی ماوس امکان استفاده از هر ۶ کلید وجود دارد و اگر کاربر صلاح ببیند، می‌تواند عملکرد کلیدها را ازطریق نرم‌افزار Logitech G HUB برای سیستم‌عامل ویندوز ۷ و نسخه‌های جدیدتر شخصی‌سازی کند. این نرم‌افزار روی macOS 10.10 یا نسخه‌های جدیدتر و همچنین Chrome OS کار می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
یکی از پیشرفته ترین گوشی glx با پشتیبانی از 5g

ماوس گیمینگ G203 Lightsync لاجیتک

به گفته لاجیتک این ماوس را می‌توان پس از خارج کردن از جعبه استفاده کرد و یا دکمه‌های آن را به طور کامل و با توجه به نیاز گیمر و بازی شخصی سازی کرد. برای شخصی سازی دکمه ‌ها باید از نرم افزار Logitech G Hub استفاده کرد و گیمر بوسیله آن می‌تواند نورپردازی ماوس را تنظیم کرده و عملکرد دکمه‌ها را تغییر دهد. نرخ گزارش دهی حداکثر هزار بار در ثانیه و همچنین بکارگیری فنر فلزی Logitech G در کلیک‌های راست و چپ برای افزایش واکنش پذیری آن‌ها از دیگر قابلیت های ماوس جدید لاجیتک می باشد.

در مجموع ماوس G203 به دیگر ماوس‌های گرانقیمت لاجیتک از جمله ماوس گیمینگ لاجیتک G604 شباهتی نداشته و به دلیل سیم دار بودن، با ماوس پد و شارژ بیسیم Powerplay نیز سازگار نیست. طبق اعلام رسمی لاجیتک، ماوس گیمینگ Logitech G203 Lightsync قرار است در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت ۳۹/۹۹ دلار دردسترس قرار گیرد. عرضه‌ی این ماوس از چند روز پیش آغاز شده است.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ Zowie XL2746S توسط BenQ معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *