مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای اجرای اندروید در ویندوز

نرم افزارهای اجرای اندروید در ویندوز

هماهنطور که میدانید بازی ها و نرم افزار های اندرویدی روز به روز بهتر و نیاز به سخت افزار های قوی تری دارند و از طرفی برای همگان ممکن نیست که بخواهیم مدام گوشی موبایل هوشمند خود را تعویض کنیم. نرم افزارهای خاصی وجود دارند که امکان شبیه سازی سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر های ویندوزی را فراهم می‌کنند. اگر تمایل دارید تا برنامه ها و بازی های اندرویدی را روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای اجرای اندروید در ویندوز را بشناسید.

بهترین نرم افزارهای اجرای اندروید در ویندوز کدامند؟

BlueStacks

برنامه BlueStacks یک پلیر برنامه های اندروید در کامپیوتر است که اجازه خواهد داد تا کاربران آن بتوانند بازی‌های اندرویدی را بر روی کامپیوتر شخصی اجرا کنند. البته این بدین معنا نیست که این برنامه ابزارهای کاملی نیز برای توسعه یک بازی اندرویدی در اختیار داشته باشد. با این حال اگر قصد دارید که تنها بازی های اندرویدی را بر روی کامپیوتر شخصی اجرا کنید، اپلیکیشن BlueStacks یکی از انتخاب‌های پیش روی شما خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
تگ گذاری روی فایل ها در ویندوز 10

استفاده از این برنامه رایگان بوده اما برای بهره‌مندی از امکانات نسخه پیشرفته آن کاربران می‌بایست حق اشتراکی را بپردازند. نصب نرم افزار BlueStacks نیز کار بسیار راحتی است. این برنامه به کاربران اجازه خواهد داد تا تنظیمات مختلفی را در برنامه برای افزایش کارایی اعمال کنند. همچنین امکان ضبط بازی و ثبت اسکرین شات برای گیمرها فراهم شده است.

Android Studio’s Official Android Emulator

اگر به دنبال برنامه شبیه‌سازی هستید که همه ویژگی‌های یک برنامه شبیه ساز را داشته باشد، اندروید استودیو یکی از محصولات گوگل است که مسلما بهترین انتخاب در این زمینه خواهد بود. برنامه اندروید استودیو به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید آخرین نسخه از اندروید را شبیه سازی کرده و درواقع یک دستگاه مجازی روی کامپیوتر خود داشته باشید. با این حساب می‌توان این نرم افزار را برنامه‌ای مناسب توسعه‌دهندگان اندروید معرفی کرد. در این راستا باید اشاره کنیم که اندروید استودیو ویژگی‌هایی مانند ویرایش کد، آنالیز APK و شبیه سازی پیشرفته را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش زیرنویس SRT

اپلییکشن AirDroid

با استفاده از این پلیکیشن کاربران برنامه های اندروید می توانند اپلیکیشن‌های خود را در نمایشگر بزرگ‌تری مشاهده کرده و از کیبورد و موس برای تعامل با برنامه استفاده کنند. با این حساب کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه کنترل و اجرای برنامه های اندروید خود را از طریق کامپیوتر در دست داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *