مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی نرم افزار ریکاوری recoverit برای مک و ویندوز

نرم افزار ریکاوری recoverit

از دست دادن اطلاعات یکی از غم انگیزترین اتفاقاتی است که ممکن است برای همه پیش بیاید. در چنین مواقعی بهترین راهکار این است که به سرعت برنامه های بازیابی اطلاعات را وارد عمل کنید تا داده‌های از دست رفته تان بازگردانی شود. یکی از این برنامه ، نرم افزار ریکاوری recoverit است که در این بخش به معرفی و بررسی آن می پردازیم.

نرم افزار ریکاوری recoverit

این نرم افزار محصولی از شرکت واندرشیر می باشد. recoverit از همان الگوی آشنای نرم‌افزارهای مشابهش پیروی می‌کند هر چند که ابزاری منحصر به خودش را هم در چنته دارد. اولین موضوع خوشایندی که بعد از نصب شما را به ادامه استفاده از recoverit ترغیب می‌کند، بدون شک رابط کاربریست که آنقدر ساده و سرراست طراحی شده که از باز کردن برنامه تا ریکاوری فایل دو سه کلیک بیشتر فاصله نداشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف خطوط خالی از فایل ورد

برای بازیابی فایل ها در این نرم افزار کافیست اسکن کردن درایورها را شروع کنید.  حتی برای دسترسی سریع‌تر، سه آیکن «سطل زباله» و «دسکتاپ» و «پوشه انتخابی» هم به طور مجزا در نظر گرفته شده که برای ریکاوری فایل از این قسمت‌ها نیازی به اسکن کامل یک درایو نداشته باشید. اما بعد از اسکن نتایج هم به صورت تفکیک شده به نمایش در می‌آیند.

پس از آنکه فایلها در این نرم افزار پیدا می شوند ، بصورت مجزا در سه دسته بندی قرار می گیرند: تفکیک شده بر اساس فایل سیستم (که می‌تواند NTFS یا FAT باشد)، فایل‌های Raw یا داده‌های پردازش نشده و در نهایت فایل‌هایی که محل ذخیره‌شان در درایوها مشخص نیست. در این صورت بعد از پیدا شدن نتایج بهتر و راحت‌تر می‌توانید به دنبال فایل‌هایتان بگردید و سریع‌تر به نتیجه برسید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ میان رده

recoverit بازگردانی را به سرعت و با کیفیت بالایی برایتان انجام می‌دهد و یقینا از نتیجه نهایی راضی خواهید بود. اما باید بدانید که نرم‌افزار رایگان نیست و در نسخه آزمایشی فقط اجازه بازگردانی 100 مگابایت فایل را به شما می‌دهد. خیلی رقم سخاوتمندانه‌ای نیست، با این حساب توصیه می‌کنیم حتما از نسخه‌های پولی نرم‌افزار استفاده کنید که به غیر از نداشتن محدودیت در حجم ریکاوری فایل، چند قابلیت و ابزار ویژه هم در اختیارتان قرار می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *