اخبار تکنولوژی

مایکروسافت سرفیس هدفون 2 با عمر باتری بهتر رونمایی شد

مایکروسافت سرفیس هدفون 2

مایکروسافت روز گذشته از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این میان علاوه بر ، سرفیس گو ۳ و سرفیس بوک ۳ ، مایکروسافت سرفیس هدفون 2 یکی از محصولات قابل توجه این کمپانی است که با عمر باتری بهتر و در رنگ مشکی معرفی شده است.

مایکروسافت سرفیس هدفون 2

سرفیس هدفون نسل اول تنها در رنگ سفید روانه‌ی بازار شد، اما مایکروسافت نسل دوم را به رنگ مشکی مزین کرده است. سرفیس هدفون ۲ همچون مدل اولیه از فناوری لغو نویز فعال (Active Noise Cancellation یا همان ANC) پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت می‌گوید کاربر می‌تواند درجه‌ی قابلیت لغو نویز را به‌صورت دستی از طریق دکمه‌ی چرخان روی سَری هدفون، تغییر دهد. نکته‌ی در خور توجه به کاهش قیمت سرفیس هدفونز ۲ برمی‌گردد. مایکروسافت مدل اول را با قیمت ۳۴۹ دلار روانه‌ی بازار کرده بود، اما قیمت سرفیس هدفونز ۲، ۲۴۹ دلار اعلام شده است.

این مطلب را هم ببینید
چگونه فونت گوشی سامسونگ را تغییر دهیم؟

مایکروسافت سرفیس هدفون 2

هدفون جدید مثل نسل قبل، ۱۳ لول یا مرحله از نویز کنسلینگ در سرفیس هدفون ۲ وجود دارد و با پیچ چرخان گوش دیگر این هدفون هم می‌توان صدای هدفون را کم و زیاد کرد. استفاده از این مکانیزم یکی از جذاب‌ترین نکات هدفون‌های Surface Headphones در نسل اول بود و طبیعی است که مایکروسافت همچنان آن‌ها را در نسل جدید این هدفون هم حفظ کرده است.

به‌طور کلی سرفیس هدفون ۲ تغییرات عمده‌ای نسبت‌به سرفیس هدفون ۱ به‌خود ندیده است و از همان زبان طراحی و قابلیت‌ها استفاده می‌کند. این هدفون‌ها هم چنین از درایورهای ۴۰ میلی‌متری که مایکروسافت آن‌ها را Free Edge می‌نامد استفاده می‌کنند تا خروجی صدا فراگیر یا Omnisonic باشد. این اسم‌های تبلیغاتی درباره صدای این هدفون را که کنار بگذاریم، نسخه بلوتوث در این هدفون به نسخه ۵ ارتقا یافته و حالا از کدک Qualcomm aptX هم پشتیبانی می‌شود. نسل قبلی این هدفون‌ها تنها از کدک SBC پشتیبانی می‌کردند که باعث می‌شد در مقایسه با رقبا، کیفیت صدا کمی کمتر باشد.

این مطلب را هم ببینید
عملکرد تنسور گوگل در برابر تراشه های کوالکام و سامسونگ

به گفته مایکروسافت پوشش چرمی روی گوشی‌های این هدفون هم شامل بازطراحی شده‌اند تا وقتی به موسیقی گوش نمی‌دهید اما هدفون روی گردن شماست، حس راحتی داشته باشید. یک ویژگی دیگر هم به این هدفون اضافه شده که با آن در هدفون‌های Surface Buds آشنا شدیم. این ویژگی درواقع همان ادغام اپلیکیشن‌های آفیس در هدفون است و برای مثال می‌توان به هدفون متن را گفت و تا آن‌را در یک فایل ورد ذخیره کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *