اخبار تکنولوژی

مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو فاش شد

وان پلاس 10 پرو

وان پلاس یکی از برندهای به روز است که مدتی است به دلیل برجسته ترین طراحی هایی که در زمینه تولید انواع تلفن های هوشمند داشته اند، مورد محبوبیت مخاطبین زیادی قرار گرفته است. با توجه به اینکه برندهای برتر دیگری وجود دارد، وان پلاس باید بتواند چشم نوازترین طراحی را عرضه کند تا بتواند بدرخشد. به این ترتیب فاش شدن مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو معجزه ای برای این برند بود که باعث شد نبض بازار فناوری را به صدا در آورد.

بررسی وان پلاس 10 پرو

مدت زمان زیادی نگذشته است که شاهد یک طراحی بی نظیر از وان پلاس هستیم که در نوع پرو قرار است عرضه شود. این طراحی بی نظیر در مدل های قبلی توانست به طرز باورنکردنی خودش را  در دل مخاطبین جا کند و دوباره با فاش شدن مشخصات فنی از نمونه جدیدترین وان پلاس 10، به نام پرو به یکباره همه توجه ها را از آن خود کرد. وان پلاس به دلیل آنکه تمام توجه خود را به یک نقطه معطوف نمی کند، و همه چیز را از مشخصات و ظاهر زیر نظر می گیرد، توانسته طراحی بی نقصی را ارائه دهد که انتظارات همه مخاطبین را برآورده می کند. با وجود برندهای مطرح و قدیمی دیگر، کار وان پلاس در طراحی جدیدترین تلفن های هوشمند اندکی سخت است، ولی این کمپانی توانسته به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند که مورد توجه همگان قرار گرفت.

وان پلاس 10 پرو

آنطور که از مشخصات فنی این طراحی جدید وان پلاس فاش شده است، قرار است در آن شاهد یک اسنپدراگون Gen 1 8 و نمایشگر 120 هرتزی و 12 گیگابایت رم باشیم. به گزارش خبری که توسط وب سایت معتبر Mobiles91 منتشر شده است، این تلفن هوشمند قرار است مخاطبین را با مشخصات فنی به روز و جدید سوپرایز کند. در واقع این طراحی به عنوان پرچم دار وان پلاس شناخته شده است. به این ترتیب در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو که به تازگی فاش شده است، آشنا کنیم.

مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو

همانطور که می دانید، مشخصات فنی یک تلفن هوشمند، بسیار حائز اهمیت است و در اولویت قرار دارد. به این ترتیب وان پلاس10 آنطور که در این مشخصات فنی فاش شده مشخص است، توانسته کیفیت ایده آل و به روزتری را در این طراحی پیاده کند که قطعا برای شما جذاب خواهد بود. نمی توانم بگویم که قرار است مشخصات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم، خیر اینطور نیست زیرا هنوز مشخصات به طور کامل در دسترس قرار ندارند. این مشخصات به شرح زیر می باشد:

این مطلب را هم ببینید
پاوربانک Anker PowerCore Magnetic 5K برای آیفون رونمایی شد

نمایشگر

در این طراحی فوق العاده به روز این کمپانی به عرضه یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع امولد پرداخته است که دارای لبه های خمیده، وضوح QHD + و همانطور که در ابتدا ذکر شد، نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد. همچنین طراحی شبیه به نسل قبلی در آن وجود دارد، که آن هم جای حفره ای است که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است. این نمایشگر همچنین وضوح تصویر و کیفیت ایده آلی را عرضه می کند.

اسنپدراگون و حافظه رم

دومین مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو که به عنوان قلب تپنده این طراحی به حساب آمده است، اسنپدراگون Gen1 8 است که وان پلاس آن را در حافظه رم 8 یا 12 گیگابایت با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت عرضه می کند. البته اینطور که ذکر شده است در آن شکافی قرار داده شده که جای کارت حافظه میکرو اس دی می
باشد. به این ترتیب کاربران می توانند با استفاده از رم های جداگانه حافظه گوشی خود را افزایش دهند.

دوربین

بخش دوربین این دستگاه برای کاربران بسیار جالب است زیرا وان پلاس به طراحی ان در یک دوربین سه گانه پرداخته اند که با همکاری کمپانی هاسلبلاد ساخته شده است. همچنین این دوربین شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی می باشد. البته لازم به ذکر است که کیفیت دوبین سلفی آن نیز مورد توجه است زیرا در یک دوربین 32 مگاپیکسلی ساخته شده است. که نسبت به نسل قبل که در 12 مگاپیکسل بوده است، توانست توجه عده زیادی از مخاطبین را به سمت خود جذب کند.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات کلیدی سری شیائومی 12 افشا شد

باتری

باتری آیتم مهم دیگری است که برای کاربران بسیار اهمیت دارد و این کمپانی در طراحی وان پلاس 10 پرو آن را مورد توجه قرار داده است. به این ترتیب در این تلفن هوشمند جدید، شاهد یک باتری قدرتمند 5000 هزار میلی آمپری در ساعت هستیم که دارای شارژ سریع 125 واتی می باشد. به این صورت کاربران دیگر دغدغه ای برای شارژ کردن تلفن خود نخواهند داشت. وان پلاس 10 بهترین کیفیت را در طراحی باتری این طراجی جدید به کار برده است که قابل باور نیست.

زمان عرضه وان پلاس 10 پرو

نمی توان گفت که راجع به زمان عرضه وان پلاس 10 پرو زمان درستی به کاربران گفته شه است، زیرا از صحت این خبر اطمینان نداریم. ولی اینطور که ذکر شده است، احتمالا در اواخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه 2022قرار است ابتدا شاهد معرفی این محصول بی نظیر در چین باشیم. سپس در ماه مارس یا آوریل، این کمپانی به عرضه آن در سایر بازارهای جهانی خواهد پرداخت. به این صورت امیدواریم که این زمان درست باشد و بتوانیم هر چه سریع تر شاهد جدیدترین تولیدات وان پلاس قرار بگیریم.

وان پلاس 10 پرو

قیمت وان پلاس 10 پرو

درست است که زمان عرضه این تلفن هوشمند توسط وان پلاس مشخص شده است، ولی متاسفانه هنوز خبری راجع به اینکه این تلفن چه قیمتی دارد اطلاعی نداریم. البته نباید توقع یک هزینه پایین را داشته باشید زیرا وان پلاس در جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت این طراحی استفاده کرده است. در نهایت هر قیمتی که برای آن در نظر گرفته شود، باز هم طرفداران وان پلاس آن را تهیه می کنند. امیدوار هستیم که در روزهای آینده شاهد اخبار رسمی از مشخصات این گوشی باشیم.

نتیجه گیری

اگر به دنبال این هستید همیشه به روزترین تلفن های هوشمند را در دست داشته باشید، یقینا وان پلاس 10 بهترین ها را برای شما در نظر گرفته شده است. پس تنها کافی است برای بهترین ها را داشتن اندکی تا زمان عرضه این گوشی صبر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *