آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

مشکل زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک

زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک

امروز می خواهیم در رابطه با زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک صحبت کنیم. آیا نمی توانید با دوستان و خانواده در تماس باشید زیرا تلفن پاناسونیک شما تماس تلفنی برقرار نکرده و یا دریافت نمی کند؟ این می تواند در مواقعی مانند امروز که ارتباط با مردم مهم است، بسیار دردسرساز باشد. ما چند دلیل احتمالی که چرا این اتفاق می افتد و راه حل هایی برای رفع آنها توضیح خواهیم داد. بنابراین اگر می خواهید بیشتر درباره ی زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مشکل زنگ نخوردن از کجاست؟

اولین مقصر این موضوع پوشش شبکه است. نوار شبکه تلفن پاناسونیک خود را بررسی کنید تا قدرت سیگنال را در موقعیت مکانی خود مشاهده کنید. اگر دریافت شبکه کم یا ضعیف است، سعی کنید برای دریافت بهتر شبکه به مکان دیگری بروید. همچنین باید بررسی کنید که «گزینه ی مزاحم نشوید» را در تلفن پاناسونیک فعال نکرده باشید زیرا این کار می‌تواند تماس‌های دریافتی را مسدود یا بی‌صدا کند.

زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک

علاوه بر این، اگر نمی توانید تماس های تلفنی را از یک مخاطب خاص دریافت کنید، بررسی کنید که شماره تلفن را مسدود نکرده باشید. برعکس، اگر نمی‌توانید با شماره خاصی تماس بگیرید، بررسی کنید که آن شخص شما را مسدود نکرده باشد. شاید با شخص دیگری با شماره دیگری تماس بگیرید. این مشکل همچنین می تواند ناشی از برخی اشکال اساسی باشد که با راه اندازی مجدد دستگاه ساده برطرف می شود. بنابراین، گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و ببینید آیا همه چیز به حالت عادی باز می گردد یا خیر.

بدافزار نیز می تواند مسئول این مشکل باشد. اگر متوجه شدید که بعد از نصب یک برنامه نمی توانید تماس بگیرید یا تماس را دریافت کنید، برنامه را حذف نصب کنید و بررسی کنید که آیا همه چیز به حالت عادی برمی گردد یا خیر. اگر گوشی پاناسونیک شما پس از انجام تمام موارد بالا باز هم تماس برقرار یا دریافت نمی‌کند، به روش‌های موجود در بخش بعدی بروید. شما باید سعی کنید هر طور که شده مشکل زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک را حل کنید.

این مطلب را هم ببینید
انواع تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک

تلفن پاناسونیک من تماس نمی گیرد. چکار کنم؟

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا نمی توانید با دستگاه خود تماس برقرار یا دریافت کنید. ۵ دقیقه صبر کنید و دوباره تماس بگیرید یا از مکان دیگری تماس بگیرید. این می تواند یک مشکل موقتی مربوط به ازدحام برج یا قطع سرویس باشد. قدرت سیگنال روی دستگاه را بررسی کنید. اگر میله‌ها پایین باشند، ممکن است دستگاه سیگنال کافی دریافت نکند. اگر در داخل یک زیرزمین هستید، تلفن خود را تغییر مکان دهید یا نزدیک پنجره حرکت کنید. تمامی این ها می توانند مشکل زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک را حل کنند.

نقشه پوشش بی سیم را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در منطقه پوشش وجود دارد. نشانگر قدرت دستگاه خود را بررسی کنید، اگر باتری کم است ممکن است نیاز به شارژ داشته باشد. ممکن است سرویس به دلیل مشکل صورت‌حساب قطع شود. اطمینان حاصل کنید که حساب شما سررسید نشده است. اگر دستگاه شما سیم کارت دارد، مطمئن شوید که به درستی در دستگاه شما قرار داده شده است. ممکن است دستگاه شما مشکلی داشته باشد. از فروشگاه Bell MTS که در آن دستگاه را دریافت کردید دیدن کنید یا با ما تماس بگیرید.

حل کردن این مشکل بزرگ چگونه است؟

تصور کنید یک کامپیوتر جیبی در دست دارید که می تواند کارهای زیادی را انجام دهد، اما کار ضروری، یعنی برقراری تماس تلفنی، را انجام نمی دهد. برخی از کاربران ناراضی یک مشکل نگران کننده را گزارش کردند: به نظر می رسد که آنها نمی توانند تماس های خروجی را در تلفن پاناسونیک برقرار کنند. اگر شما هم جزو آنها هستید، با مراحل زیر یاد بگیرید که چگونه این مشکل را بدون دردسر حل کنید. درواقع شما باید تلاش کنید تا مشکل زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک را از بین ببرید.

زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک

NFC را غیرفعال کنید: از آنجایی که گوشی های مدرن بسیار نازک هستند، فضای باریک مشترک با تعداد زیادی آنتن ارتباطی وجود دارد. این احتمال وجود دارد که بین آنها درگیری وجود داشته باشد. بنابراین، اقدام بعدی که می توانیم به عنوان راه حل توصیه کنیم، غیرفعال کردن سایر اتصالات از جمله NFC است. همچنین، سعی کنید حالت هواپیما را برای یک دقیقه یا بیشتر فعال کنید و آن را غیرفعال کنید. اگر هنوز قادر به برقراری تماس های خروجی در گوشی پاناسونیک خود نیستید، مرحله بعدی را امتحان کنید. تمامی راه ها را برای زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک باید امتحان کنید.

این مطلب را هم ببینید
انواع سانترال پاناسونیک سری TDA-TDE

VoLTE را غیرفعال کنید: فناوری VoLTE (Voice over LTE) با تکیه بر LTE کیفیت بهتر تماس را فراهم می کند. اگر در دسترس نباشد، باید به طور خودکار به یک پروتکل استاندارد تبدیل شود. با این حال، اگر تغییر نکند، این احتمال وجود دارد که نتوانید با دستگاه خود تماس های خروجی برقرار کنید. بنابراین، به تنظیمات > شبکه و اینترنت > سیم کارت خود بروید و VoLTE را غیرفعال کنید. پس از آن، وضعیت بهبودها را بررسی کنید.

با ارایه دهنده تلفن پاناسونیک خود تماس برقرار کنید: این ناگفته نماند اما باید با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید و مشکل احتمالی را گزارش دهید. آنها می توانند تلفن شما را جایگزین کنند یا مشکلات موقت شبکه را به شما اطلاع دهند. از سوی دیگر، اگر آنها آنقدر خوب هستند هستند که می‌توانید تماس برقرار کنید، اما دستگاه شما همچنان از انجام این کار سرپیچی می‌کند، مرحله نهایی فهرست‌شده در زیر را بررسی کنید. و مشکل زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک را حل کنید.

سخن پایانی

اگر هیچ یک از مراحل قبلی به شما در رفع مشکل کمک نکرد، فقط می‌توانیم توصیه کنیم دستگاهتان را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. ما در مورد اینکه چرا این مشکل رخ می دهد به عمق ماجرا نمی پردازیم، اما ارتباط زیادی با به روز رسانی های OEM دارای اشکال و مشکلات پارتیشن فروشنده دارد. این گونه می توانید مشکل زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک را قدم به قدم حل کنید. و با این راه حل می توانیم این مقاله را نتیجه گیری کنیم. از شما برای خواندن متشکریم و فراموش نکنید که ما را در فیس بوک و توییتر برای مقالات بیشتر مانند این دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *