بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی پی اس 2022

بازی پی اس 2022

جذابیت هر چه بازی ویدیویی اکشن، ترسناک، درام و … که داریم به کنار، پرطرفدار بودن بازی ورزشی پی اس 2022 نیز به یک طرف است. این بازی خارق العاده در کل جهان مخاطبین بسیاری را به سمت خود جذب کرده، که بی شک می توان گفت بازی پی اس 2022 یکی از محبوب ترین بازی های ویدویی در میان گیمرهای فوتبالی است.

شاید بازی های اکشن و ترسناک، بعد از مدتی کسل کننده و تکراری به نظر برسند، و گیمرها از آن ها خسته شوند، ولی تنها بازی که از سال های پیش مورد پسند همگان چه زن و چه مرد بوده و هرگز بازی دیگری نمی تواند جایگزین آن شود، بازی پی اس بوده است. به این ترتیب با طراحی و ساخت بازی پی اس 2022 به نوعی وارد بازی های نسل نهمی شده ایم. و از آنجایی که گیمرها توقع یک تغییر ایده آل و شگفت انگیز را از این بازی دارند، پی اس جدید باید بتواند انتظارات آن ها را در این عرصه برآورده کند.

معرفی بازی پی اس 2022

در رابطه با بازی نسل نهمی پی اس 2022 ویدیوهایی منتشر شده، که ابدا افراد تصور می کردند این ویدیوهای قدیمی از پی اس هستند، ولی بعدها دیدند که اینطور نیست و با سبک های جدیدی در این ویدیو رو به رو شدند که هرگز آن ها را در سری بازی های نسل هشتمی ندیده بودند. به نوعی این ویدیوها مخاطبین دو آتیشه پی اس را در آب نمک نگه داشته، و آن ها را در پی سرابی فرستاده اند که معلوم نیست کی قرار از آن رونمایی شود. باتوجه به این که هر ساله در سپتامبر میلادی و شهریور خورشیدی منتظر ورود بازی های پی اس نسل جدید به عرصه بازی بودیم، ولی متاسفانه امسال انگار شرکت تولید کننده پی اس قصد دارد تا برنامه رونمایی از طرح جدید خود را عوض کند.

شاید هم بازی پی اس 2022  قرار است با انتشار پیدا کردن، انقلابی عظیم در صنعت بازی ایجاد کند، که برای هیچ کس باورکردنی نیست و هیجان تکرارنشدنی را به همراه دارد.  البته این شرکت باید بداند که با توجه به اینکه از زمان موعود و اصلی انتشار این بازی گذشته، و مدت زمان طولانی است که مخاطبین زیادی را منتظر گذاشته است، باید بتواند ایده آل ترین تغییرات نسل نهمی را در این بازی رونمایی کند. با این وجودذ عده ای می گویند گیم پلی واقعی تر و جذاب تر در انتظار مخاطبین می باشد، که قرار است در یک تیم واقعی و یک باشگاه واقعی بازی کنید و تجربه های جدیدی را به دست آورید. همچنین احتمال دارد تغییرات بسیار گسترده و عظیمی در این بازی ایجاد شود، که تنها کاری که از دست ما بر می آید، این که خودمان را برای زمان موعود آماده کنیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Gotham Knights

بازی پی اس 2022

بازی پی اس 2022 برای چه کنسول هایی قابلیت اجرا دارد؟

با توجه به اینکه انواع کنسول های بازی در دست علاقه مندان بازی پی اس 2022 وجود دارد، سوالی که آن ها دائما در پی جواب آن هستند، این که گیم پلی پی اس 2022 در چه نوع کنسول هایی قابلیت اجرا و راه اندازی دارد؟ لازم نیست نگران باشید، زیرا تمام طرفداران این گیم پلی، در کنسول های پی اس 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و pc می توانند تجربه یک بازی هیجان انگیز را کسب کنند. اکنون با خیال آسوده می توانید منتظر رونمایی از این بازی هیجان انگیز و پرطرفدار باشید.

تمام کنسول های بازی نسل هشتم و نهم می توانند در دنیای بازی پی اس 2022 غرق شوند و زندگی خودشان را بسازنند. تنها کافی است تا زمان انتشار پیدا کردن این گیم پلی اندکی صبر و حوصله داشته باشید، و به دوستان خود قول یک بازی تیمی دسته جمعی را بدهید، تا برایتان سازنده یک خاطره ماندگار باشد. این فرصت طلایی از هرگز از دست ندهید. گیم پلی پی اس هرگز تکرار نمی شود، زیرا از این بازی تنها یک طرح وجود دارد که در سال 2022 در دسترس مخاطبین قرار می گیرد، پس فرصت را غنیمت شمرید.

ویژگی های جدید بازی پی اس 2022

همانطور که ذکر شد، مخاطبین به دنبال یک تغییر اساسی در این گیم پلی نسل نهمی هستند. تغییراتی که کونامی تا کنون راجع به آن ها در این بازی صحبت کرده، شامل موارد ذکر شده در زیر است:

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Manor Matters

سیستم جدید انتخاب تیم

مدت ها است که انتخاب تیم در بازی تغییر نداشته، ولی در تصاویری که از این گیم پلی منتشر شده، نشان می دهد که موقعیت جغرافیایی تیم ها در هنگام انتخاب کردن آن ها تعیین شده و حالت واقع گرایانه تی دارد که بازیکن را محو خود می کند. همچنین می توانید تیمی که برای بازی انتخاب کرده اید را در هنگام گرم کردن مشاهده کنید.

بازی پی اس 2022

چینش ترکیب و منو اطلاعات بازیکنان به شکلی تازه

یکی درگ از تغییرات چشمگیر در نسخه دمو این بازی، تغییراتی در بخش نماش ترکیب ها و اطلاعات مربوط به بازیکنان می باشد، که اکنن آیکون هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده، و آن ها حالت گرافیکی تری پیداکرده اند که این بسیار جذاب است. در این بخش می توانید به راحتی اطلاعات هر بازیکن را مانند سن، قد و وزن به وضوح ببینید.

جزئیات بیشتر در محیط و گیم پلی فیزیک محور

از مهم ترین تغییراتی که نمی توان از آن گذشت زیرا بسیار مهم است، این که فیزیک بازیکنان در حرکت به سوی زمین و انجام سایر کارها نرم تر شده و راحت تر با توپ بازی می کند. به این ترتیب حرکت بازیکنان در زمین، تاثیر حرکت روی تغییر فرم مو، ضربه زدن به توپ و درگیری های فیزیکی به شکل غیر قابل باوری ایده آل تر شده و طبیعی تر شکل گرفته است.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی راجع به جزئیات این بازی در دست نداریم، تنها تغییراتی که در نسخه دمو و ویدیوهای منتشر شده به وضوح دیده می شد، موارد ذکر شده بود، ولی باید خودتان را آماده رونمایی رسمی از بازی پی اس 2022 کنید، زیرا به جرئت می توانم بگویم کونامی برنامه های جدیدی برای این گیم پلی هیجان انگیز چیده است. پس برای کسب تجربه های جدید و به روز با یک گیم پلی متفاوت، زمان را  هدر ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *