مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین افزونه های دانلود برای گوگل کروم

بهترین افزونه های دانلود برای گوگل کروم

Google Chrome قطعاً بهترین مرورگر وب موجود در حال حاضر است. افزونه های مختلفی جهت انجام بهتر امور گوناگون برای این مرورگر ارائه شده است. از آنجایی که دانلود کردن یکی از کارهای مورد علاقه بسیاری از کاربران است ، در این بخش می خواهیم بهترین افزونه های دانلود برای گوگل کروم را به شما عزیزان آموزش دهیم.

بهترین افزونه های دانلود برای گوگل کروم را بشناسید

Flash Video Downloader

افزونه Flash Video Downloader تقریبا برای تمام سایت‌های ویدئویی به درستی کار می‌کند و امکان دانلود با کیفیت‌های موجود را نیز به شما خواهد داد؛ علاوه بر‌این با توجه به محیط مخصوص خود برای نمایش فایل‌های دانلود‌شده، دسترسی شما به آن فایل‌ها را نیز ساده می‌کند. کافیست صفحه دلخواهتان را بارگذاری کنید و بر روی افزونه کلیک کنید تا بتوانید کیفیت های مختلفی را از آن دانلود کنید.

Chrono Download Manager

افزونه Chrono Download Manager را می توان از برترین افزونه مدیریت دانلود کروم دانست. این ابزار قدرمند کارایی بسیار بالایی برای دانلود با سرعت بالا و اتصال چندگانه دارد و با بخش مدیریتی خود، دسترس به فایل‌ها را راحت می‌کند. ابزارهای بسیار کارآمدی برای دانلود دسته‌ای عکس‌ها، ویدئوها و فایل‌های صوتی موجود در صفحات در اختیار دارد و به شما برای دانلود محتویات صفحات وب کمک می‌کند. با نصب این افزونه جدا از بی‌نیاز شدن نسبت به بسیاری از امکانات برنامه‌های مدیریت دانلود ویندوزی، امکانات بسیار بیشتری نیز روی مرورگر خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای 2020

Video Downloader GetThemAll

افزونه Video Downloader GetThemAll همانطور که از نام آن پیداست به شما کمک می کند که تمام فایل های موجود در یک صفحه را با سرعتی بالا دانلود کنید. این افزونه دارای ویژگی های پیشرفته ای برای تنظیمات پراکسی بوده و قابلیت تغییر محل ذخیره فایل ها را دارد.

Social Video Downloader

خیلی وقت‌ها کاربران علاقه دارند که فیلم‌های حساب‌های عمومی شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام را ذخیره کنند و برای آینده داشته باشند. برنامه‌هایی نظیر Social Video Downloader برای حل این مشکل پدید آمده‌اند و با افزودن آنها به مرورگر کروم به راحتی می‌توانید محتوای این دست شبکه‌ها را دانلود کنید. از این برنامه می‌توان برای دانلود فیلم، عکس و حتی موسیقی‌های سایت‌هایی همچون ساندکلاد استفاده کرد.

Downloader for Instagram

با استفاده از افزونه Downloader for Instagram می توانید با یک کلیک تصاویر و ویدئو های صفحه اینستاگرام را دانلود کنید و به طور مستقیم در حافظه داخلی دستگاه تان ذخیره کنید. این افزونه بسیار خوب است و می تواند کار شما را برای تغییر بین سایت ها برای دانلود فیلم ها و عکس ها کاهش دهد. اگر شما یک کاربر مشتاق Instagram هستید، ما این افزونه را به شما توصیه میکنیم.

این مطلب را هم ببینید
ترفندهای افزایش امنیت گوگل کروم

Download Master

Download Master به شما امکان می دهد یک فایل رسانه ای را از یک صفحه وب دانلود کنید. هنگامی که شما روی پیوند راست کلیک می کنید، دو گزینه را دریافت می کنید، اگر می خواهید فایل انتخاب شده را دانلود کنید، گزینه “دانلود لینک” را انتخاب کنید. یا اگر می خواهید فایل های متعدد واقع شده در صفحه را دانلود کنید، می توانید “Download ALL LINKS” را انتخاب کنید.

Audio Downloader Prime

Audio Downloader Prime یک افزونه کروم است که به شما کمک می کند تا سریعا از نوار ابزار مرورگر خود (از طریق یک صفحه پاپ آپ) صوت های دلخواه خود را دانلود کنید. این افزونه به طور خاص طراحی شده و برای دانلود محتوای صوتی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *