مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های دوست یابی در اندروید

برای برخی افراد پیدا کردن دوست کار دشواری می باشد. در این حالت اپلیکیشن های دوست یابی می توانند بسیار مفید باشند. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های دوست یابی در اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های دوست یابی در اندروید را بشناسید

Bumble BFF

نرم افزار Bumble یکی از بهترین اپلیکیشن های دوست یابی خارجی است که مشابه اپلیکیشن دوست یابی تیندر محسوب می‌شود. در این اپلیکیشن شما ‌می‌توانید یک پروفایل ایجاد کنید و تصاویر خود را درون آن قرار دهید. کاربران می‌توانند برای لایک کردن پروفایل شما انگشت خود را به سمت راست صفحه بکشند و در صورت عدم تمایل انگشت خود را به سمت چپ بکشند. این اپلیکیشن جالب یک حالت بازی ایجاد می‌کند، به این صورت که هر دو نفر باید پروفایل همدیگر را لایک کنند.

با این حال بامبل فقط به خانم‌ها اجازه می‌دهد تا حرکت اول را بزنند و اولین پیام را ارسال کنند. اگر آن خانم در طول مدت بیست و چهار ساعت اولین پیام را ارسال نکند، این دوستی خاتمه پیدا می‌کند. همین امر این اپلیکیشن را به یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای دوست یابی تبدیل کرده است. طبق شرکت آماری DMR، این اپلیکیشن دوست یابی 55 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و 72 درصد کاربران زیر 35 سال هستند.

Match Dating

اپلیکیشن دوست‌یابی Match روزانه افراد زیادی را در سرتاسر دنیا به هم متصل می‌کند. طبق گفته کمپانی سازنده، این برنامه مناسب افرادی است که به دنبال یک رابطه طولانی مدت می‌گردند. یکی از قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن Costume Search است. در این حالت شما می‌توانید معیارهای مهم خود را فیلتر کنید، مثلا اندازه قد و وزن فرد مورد نظر، محل تولد و بسیاری موارد دیگر را مشخص کنید. اپلیکشن Match Dating یکی از اپلیکیشن های برتر دوست یابی اندروید است که تاکنون بیش از ده میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است.

این مطلب را هم ببینید
لپ‌تاپ Zbook Studio G8 اچ پی رونمایی شد

Nearby

برنامه دوست یابی Nearby جزو آن دسته اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن دوستانی در نزدیکی محل سکونت خود پیدا کنید. با این اپلیکیشن شما می‌توانید تماس تصویری داشته باشید، عکس ارسال کنید، در گفت‌و‌گوهای صوتی و یا تصویری با افراد نزدیک به محل سکونت خود شرکت کنید و زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. دلیل استفاده از این اپلیکیشن‌ های دوست‌ یابی در هرکس فرق می‌کند. برخی به دنبال همبازی در یک رشته ورزشی می‌گردند، برخی به دنبال هم‌صحبت و هم‌دل می‌گردند و بعضی‌ها هم به دنبال یک عشق واقعی می‌گردند. در هر حال جدا از اپلیکیشن دوست‌یابی، Nearby یکی از بهترین شبکه های اجتماعی دوست یابی برای ملاقات با افراد است.

Badoo

کمپانی Badoo معتقد است در جامعه‌ای که خیلی از افراد از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برند، اپلیکیشن Badoo به آنها کمک می‌کند تا از طریق فضای مجازی بتوانند برای دوست یابی اقدام کنند. نرم افزار دوست یابی در اطراف Badoo به شما این امکان را می‌دهد تا شریک زندگی خود را پیدا کنید و یا با آنها گپ صوتی و ویدیویی رایگان داشته باشید و دوستانی در نزدیکی خود پیدا کنید. به گفته کمپانی سازنده، Badoo خیلی بیشتر از یک برنامه دوست یابی است. افزون بر این، Badoo یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن دوست یابی در ایران نیز شناخته می‌شود.

MeetMe

اپلیکیشن دوست‌ یابی MeetMe برنامه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد تا با افرادی که در نزدیکی شما هستند ارتباط برقرار کنید، بتوانید با آنها صحبت کنید و قرار ملاقات بگذارید. کاربران MeetMe می‌توانند با استفاده از فیسبوک یا مستقیماً و بدون واسطه از طریق برنامه ثبت ‌نام کنند. این اپلیکیشن یک برنامه جدید جایگزین دوست یابی بیتاک است. کاربران می‌توانند پروفایلی برای خود ایجاد کنند، عکس‌های خود را درون آنها قرار دهند و به این ترتیب باقی کاربران در مورد شما تصمیم‌گیری می‌کنند که آیا می‌خواهند بیشتر با شما آشنا شوند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *