مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخت کلاژ در موبایل

بهترین اپلیکیشن های ساخت کلاژ در موبایل

با گسترش شبکه های اجتماعی و محبوبیت آنها میان مردم، قرار دادن چند عکس کنار هم و ساخت کلاژ به یکی از فعالیت های مورد علاقه افراد تبدیل شد. با استفاده از این روش می‌توان یک داستان کوتاه را از سفر خود در قالب یک تصویر متشکل از چند عکس بیان کرده یا تاریخچه‌ای از اتفاقات را بازگو کنید. اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن های ساخت کلاژ در موبایل را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های ساخت کلاژ در موبایل را بشناسید

PicsArt Photo Studio

برای بسیاری از کاربران اندروید، برنامه PicsArt به معنای ویرایش‌کننده تصاویر است. این اپلیکیشن جمع و جور مجموعه‌ای از ابزارها را برای ارتقای کیفیت عکس در خود دارد. یکی از ابزارهای جالب در این اپلیکیشن، قسمت مخصوص ساخت تصویر کلاژ است. چیزی که باعث منحصربه‌فرد شدن این اپلیکیشن می‌شود، آن است که این برنامه فاقد ابزارهای غیرضروری است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید فیلترهایی را به عکس‌های تکی اضافه کنید و ویژگی‌های مختلف تصویر را تنظیم کرده و همچنین متن، استیکر و یا موارد دیگری را به عکس خود اضافه کنید. بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، در اینجا، پس‌زمینه‌ای از رنگین‌کمان را شاهد نیستید، بلکه تصاویر پس‌زمینه بسیار زیبا و هنری به شمار می‌روند و مطمئنا از آنها خوشتان می‌آید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش زیرنویس SRT

Adobe Spark Post

اپلیکیشن Adobe Spark Post با اختلاف یکی از بهترین برنامه‌های ساخت تصاویر کلاژ و کنار هم گذاشتن عکس به شمار می‌رود. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار جالب و استفاده از آن سرگرم‌کننده است. از همه مهم‌تر قابلیت‌های زیادی دارد که باعث می‌شود تا تصاویر ساخته شده توسط شما، تجربه‌ای بامزه از آب دربیایند. یکی از بهترین ویژگی‌های Adobe Spark Post تصاویر کلاژ آماده‌ای است که به عنوان نمونه می‌توان از آنها استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید آن است که تصاویری را که مناسب الگوی مورد نظر هستند انتخاب کنید. ابزارهای اولیه از قبیل تغییر ساختار تصویر، ایجاد فاصله و تغییرات رنگ در ساختار ارائه شده‌اند.

Pixlr

Pixlr یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که می‌توان برای ساخت تصاویر کلاژ از آن استفاده کرد. این اپلیکیشن علاوه بر آنکه امکان کنار هم گذاشتن تصاویر را فراهم کرده، همچنین امکان افزودن افکت و همین طور شخصی‌سازی کردن تصاویر و اضافه کردن متن را نیز به شما ارائه می‌کند. البته یکی از نقاط ضعف این اپلیکیشن آن است که امکان ایجاد تغییرات در قطعات تصاویر وجود ندارد و همچنین شما نمی‌توانید تصاویر کلاژ به سبک خودتان ایجاد کنید.

این مطلب را هم ببینید
تبلت‌های خانواده میت‌پد ۲۰۲۱ هواوی رونمایی شد

Photo Collage Maker

Photo Collage Maker این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا تصاویر تکی خود را ویرایش کرده و یا به آنها متن اضافه کنید. برای دانلود استیکرهای این اپلیکیشن باید به اینترنت متصل باشید. حداکثر تعداد عکسی که در این اپلیکیشن می‌توانید کنار هم بگذارید، 15 تصویر است.

InShot’s Photo Collage Maker & Editor

اپلیکیشن InShot’s Photo Collage Maker & Editor مزیتی نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر دارد. این مزیت عبارت است از ترکیب گوگل فوتوز و مجموعه‌ای از ابزارهای دینامیک. با این اپلیکیشن می‌توانید خاطرات قدیمی خود را از فضای ابری دانلود کرده و ترکیبی از فضای امروزی و افکت‌های جدید را به آنها اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *