مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید

نسل فعلی انسانها ، برای یک بارهم که شده عکاسی سلفی را تجربه نموده اند. وقتی حرف از سلفی گرفتن باشد، همه افراد دوست دارند با بهترین شکل ظاهری خودشان عکس بگیرند، مخصوصاً زمانیکه قرارست آن عکس را در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارند. برای این کار می توان از برنامه های مختلفی استفاده کرد. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های سلفی برای اندروید را بشناسید

Snapchat

با این برنامه می‌توانید از خود سلفی بگیرید و سپس آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کافی است برنامه را باز کنید و سپس از پایین اسکرین فیلترهای مختلف را امتحان کنید. از خود سلفی بگیرید و آن را در گالری گوشی خود ذخیره کنید. این برنامه رایگان است.

Front Flash

برنامه Front Flash از بهترین برنامه های سلفی اندروید است. این برنامه رایگان است و برای زمانی خوب است که می‌خواهید سلفی بگیرید اما نور فضا مناسب نیست و گوشی شما نیز فلش برای دوربین سلفی ندارد.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ میت بوک ایکس ۲۰۲۰ معرفی شد

Afterlight

برنامه Afterlight برنامه سلفی فانتزی است که بسیار شبیه به Instagram است اما ابزارهای ویرایش تصویر بیشتری در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه رایگان است. اندازه Selfie که با این برنامه می‌گیرید، مشابه با تصاویر برنامه اینستاگرام است. در نتیجه نیازی نیست عکس را برش دهید و می‌توانید پس از ویرایش کردن آن با فیلترهای مختلف، فورا سلفی را در Instagram به اشتراک بگذارید.

Candy Camera

Candy Camera از دیگر گزینه‌های بهترین برنامه سلفی اندروید است. این برنامه رایگان است. با این برنامه می‌توانید بدون هیچ صدایی عکاسی کنید. حتی اگر گوشی شما در حالت سایلنت نباشد، دوربین این سلفی صدایی نخواهد داشت. این برنامه داری فیلترهایی برای زیباسازی، روشن شدن پوست، صاف شدن پوست، لاغر کردن صورت و… دارد. علاوه بر این، می‌توانید با این برنامه رنگ پوست را کمی تغییر دهید.

این مطلب را هم ببینید
دلایل رایج کند شدن سرعت اینترنت وای فای

Retrica

Retrica نیز از بهترین برنامه های سلفی اندروید است. این برنامه رایگان است و فیلترهای بسیار زیادی دارد. امکان وارد کردن متن، استیکر، اموجی و… هم وجود دارد. با این برنامه می‌توانید از سلفی خود GIF هم بسازید. اگر به دنبال بهترین تجربه برای سلفی گرفتن هستید، حتما این برنامه را نصب کنید. کار با این اپ سلفی گرفتن بسیار راحت است.

B612

B612 برنامه سلفی فانتزی رایگانی است که فیلترهای بسیاری زیادی برای عکاسی سلفی دارد. B612 بهترین برنامه برای فیلم گرفتن سلفی است. رابط کاربری برنامه ساده است و فیلترهای آن مدام به روزرسانی می‌شود. از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار سلفی گرفتن این است که روی خصوصیات مثبت صورت شما تمرکز می‌کند و با تار کردن محیط، تمام تمرکز را روی تصویر شما می‌گذارد. این برنامه از قابلیت فوکوس خودکار دوربین استفاده می‌کند و به همین دلیل تصویر واضح‌تری ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *