بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021

بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021

بازی های ویدیویی از محبوب ترین پدیده های دنیای فناوری هستند که چندان ربطی به سن و سال هم ندارند. هر ماه، بازی‌های مختلفی برای پلتفرم‌های متفاوت روانه بازار می‌شوند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021 بپردازیم.

بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021 را بشناسید

Apex Legends

Apex Legends بهترین بازی battle royale حال حاضر است. نقشه‌ی بازی عالی است، سیستم ارتباط پینگ این بازی، سیستمی است که تمام بازی‌های اول‌شخص تیراندازی باید از آن استفاده کنند، سلاح‌ها و حرکت‌های درون بازی عالی است (دیگر از سراشیبی‌ها به پایین نمی‌دوید، بلکه سر می‌خورید)، این بازی رایگان است و به غیر از پوشیدنی‌ها، هیچ چیز فروشی دیگری در بازی وجود ندارد.

Rainbow Six Siege

نسخه‌ی جذاب‌تر کانتر استرایک. شاید برخی از ویژگی‌های CS:GO را در این بازی نبینید ولی با بازی مدرن و دردسترس‌تری روبه‌رو هستید که زمان‌بندی درست و همکاری تیمی در آن نقش مهمی دارد. یادگیری این بازی کمی سخت است و دلیل آن تمام شخصیت‌ها، گجت‌ها، نقشه‌ها و سلاح‌هایی است که از سال 2015 تا اکنون به این بازی اضافه شده‌اند. ولی با گذشت زمان با تمام این‌ها کنار می‌آیید و می‌توانید بخش‌هایی از نقشه و شخصیت‌هایی را پیدا کنید که با آن‌ها احساس راحتی می‌کنید. Ubisoft به پشتیبانی از این بازی ادامه می‌دهد و هر سال 4 آپدیت اصلی به همراه آپدیت‌های دیگری برای بهبود این بازی عرضه می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی The First Tree

Overwatch

با شخصیت‌های رنگارنگ Overwatch و جهان پرنور و فراگیر این بازی، Blizzard جهان بازی‌های تیراندازی تیمی را به بازار جدیدی عرضه کرده است. هر یک از اعضای تیم‌های شش نفره، نقش تانک، DPS و هیلر را بر عهده می‌گیرند تا برای دستیابی به اهدافی با تیم مقابل مبارزه کنند، در این بازی فقط تعداد بیشتر کسانی که می‌کشید مهم نیست. این بازی به کار تیمی پاداش می‌دهد و این توانایی، یکی از نیازهای ضروری این بازی است. اکنون 27 قهرمان در این بازی وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که برای هر سبک بازی دست‌کم یک قهرمان وجود دارد.

PlayerUnknown’s Battlegrounds

100 قاتل امیدوار با چتر نجات‌شان در جزیره‌ای فرود می‌آیند، هر سلاحی را که می‌توانند برمی‌دارند و تا پای جان می‌جنگند و دوباره و دوباره تکرار می‌کنند. گرچه این سبک از بازی پدیده‌ی جدیدی نبوده است، ولی PUBG توانست ژانر battle royale را به پدیده‌ی امروزی تبدیل کند. به‌عنوان یک بازی اول یا سوم‌شخص، PUBG واقع‌گرایانه‌تر و غیرآرکیدی‌تر از Fortnite است. لذت این بازی در مجبور شدن بازیکنان به این است که ریسک کنند. نقشه‌ی بازی کوچک‌تر می‌شود و بازیکنان مجبور می‌شوند با یکدیگر درگیر شوند تا اینکه در نهایت یک نفر از این خرابه‌ها سربلند بیرون می‌آید. هر لحظه از هر دفعه‌ی این بازی، سیلی از تصمیمات مهم است و ممکن است یک تصمیم کوچک شما را به سمت مرگ‌تان بکشاند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی پرحجم ترین بازی های ویدیویی منتشر ‌شده

League of Legends

بازی‌های سبک میدان جنگ چند نفره‌ی آنلاین، بازی‌های سخت، پر از پاداش و رقابتی هستند که به کار گروهی، واکنش‌های سریع و اطلاع از نقش‌تان در شروع، میانه و پایان بازی نیاز دارند. اگر می‌خواهید چنین بازی‌هایی را امتحان کنید League of Legends یکی از بهترین انتخاب‌هایتان است. این بازی سبک بسیار مشابهی به Dota 2 دارد، پس اگر از هر کدام‌شان خسته شده‌اید، می‌توانید به سراغ دیگری بروید.

Doom Eternal

بازی اصلی  Doom سال 1993، تأثیرگذارترین بازی تیراندازی تاریخ است. نسخه‌ی 2016 این بازی نیز ما را شگفت‌زده کرد. این بازی بسیاری از داستان‌سرایی‌ها و انیمیشن‌های بازی‌های مدرن را حذف می‌کند و یک‌راست سر اصل مطلب می‌رود، 30 ثانیه از مرحله‌ی اول نگذشته است که شخصیت اصلی داستان را به کناری پرت می‌کند و تیر خلاص را به آن می‌زند. با بازی شگفت‌انگیزی روبه‌رو می‌شوید که شما را به حاشیه نمی‌کشاند و پر از ایده‌های جذاب و گاهی اوقات لذت‌بخش است. Doom Eternal آخرین نسخه‌ی این بازی است که این جذابیت را حفظ می‌کند و یکی از سرسخت‌ترین بازی‌های تیراندازی است که تا به حال امتحان کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *