مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های قطب نما برای موبایل

بهترین اپلیکیشن های قطب نما برای موبایل

با استفاده از یک برنامه قطب نما مناسب در موبایل خود می توانید امکانات زیادی در دسترس داشته باشید. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های قطب نما برای موبایل را بشناسید.

بهترین اپلیکیشن های قطب نما برای موبایل

Digital Field Compass

قطب نمای ساده اما بسیار قدرتمند تحت عنوان Digital Field Compass. این قطب نما تمام امکانات به درد نخور و بی فایده را حذف کرده و یک قطب نمای کاملا ساده رو در اختیارتان خواهد گذاشت. از مزایای آن میتوان به ساده بودن رابط کاربری، دقیق بودن، دارا بودن تم شب و رایگان بودن آن اشاره کرد. میتوانید این قطب نما را از استور های ایرانی دانلود نمایید.

Compass 360 Pro

این یک قطب نمای جهانی است که بر خلاف قطب نما های دیگر که فقط در یک نیم کره به درستی کار میکنند، در سراسر جهان به خوبی کار میکنند. از ویژگی های مثبت قطب نما اندروید رایگان Compass 360 Pro در ابتدا میتوان به رایگان بودن آن، ابزار مناسب برای یادگیری کار با قطب نما و استفاده آسان از آن اشاره کرد. استفاده از این قطب نما کاملا رایگان بوده اما میتوان انتظار نمایش تبلیغات در زیر صفحه را داشت.

۳D Compass Plus

اگر نحوه کار با قطب نمای گوشی را بلد نیستید از قطب نما ۳D Compass Plus استفاده کنید چون حتما لازم نیست از یک قطب نما استفاده‌ جدی داشته باشید! شاید گاهی اوقات دلتان بخواهد با قطب نمایی که در موبایل خود نصب کرده اید خودتان را سرگرم کنید. آنجاست که قطب نما های سه بعدی به کار شما میایند. این قطب نما یک به طور واقعیت افزوده از دوربین تلفن شما برای نمایش یک قطب نمای سه بعدی استفاده میکند و در آن نقشه، مختصات، آدرس، سرعت و زمان همه در یک صفحه آسان برای شما در دسترس قرار میگیرند. از ویژگی های آن میتوان به واقعیت افزوده بودن، استفاده‌ی سرگرم کننده و رایگان بودن آن اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حل مشکل نشان ندادن موس در ویندوز

Compass

قطب نمای معروف Compass که مورد استفاده‌ی بسیاری قرار میگیرد. شما توسط با دانلود قطب نما برای سامسونگ و.. میتوانید مختصات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین این قطب نما از میدان های مغناطیسی نیز پشتیبانی میکند. مهمترین مزیت این نرم افزار، محیط ساده و کاربر پسند است و از معایب آن هم میتوان به عدم دسترسی برای کاربران آیفون اشاره کرد. میتوانید این قطب نما را از اپ استوری های داخلی اندروید دانلود نمایید.

Compass Galaxy

گاهی اوقات شما فقط میخواهید یک قطب نمای خیلی ساده در موبایلتان داشته باشید. نه یک برنامه حجیم با امکانات زیاد که اکثر آن ها هم هیچوقت مورد استفاده شما قرار نمیگیرند. Compass Galaxy قطب نمای بسیار ساده و کوچکی است که بخاطر عدم نیاز به حافظه رم بالا میتوان از آن در تمامی دستگاه ها حتی دستگاه های با صفحه نمایش کوچک استفاده کرد. مهمترین ویژگی این برنامه رایگان بودن آن و عدم وجود تبلیغات مزاحم در آن است.

این مطلب را هم ببینید
3 روش برگرداندن صفحه بسته شده در کروم

Compass PixelProse 

قطب نمای قطب نما دقیق و هوشمند برای اندروید تحت عنوان Compass که توسط گروه PixelProse ساخته شده. از معدود قطب نما های رایگان که هیچ گونه تبلیغاتی در آن حضور ندارد. این قطب نما جهت دریافت دقیق ترین اطلاعات از مختصات شما در زمین، از GPS دستگاهتان استفاده میکند. همچنین شما میتوانید پس از دانلود پیشرفته ترین قبله نما برای اندروید آن را بر روی حافظه جانبی (SD Card) موبایتان نیز نصب نمایید.

Smart Compass

در واقع این برنامه اصول اولیه تبدیل تلفن همراه شما به یک قطب نما دقیق و ساده است. میتوان گفت Smart Compass از ساده ترین قطب نما های ساخته شده برای آیفون میباشد. این برنامه همچنین از نقشه گوگل برای بدست آوردن دقیق تر مختصات و محل ها استفاده میکند. رایگان بودن و ساده بودن آن از مهم ترین ویژگی های مثبت این قطب نما است.

Altimeter GPS Pro

قطب نما Altimeter GPS Pro از بهترین قطب نما های آیفون و اندروید در سال ۲۰۱۸ است. در این برنامه جهت‌یابی اولیه، فاصله، جهت، زمان سفر، اطلاعات سرعت و کل زمان سپری‌ شده در دسترس شما است اما این فقط پایین ترین سطح از چیزی است که این برنامه می‌تواند انجام دهد. یکی از ویژگی ها جالب این برنامه، انواع نقشه هایی است که در اختیار شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *