بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ایرانی برای اندروید

بهترین بازی های ایرانی برای اندروید

امروزه بازی های موبایلی بسیار از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفته اند. بازی سازان ایرانی نیز همواره در تلاشند تا با ساخت بازی های سرگرم کننده و جذاب ، نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. اگر می خواهید بهترین بازی های ایرانی برای اندروید را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های ایرانی برای اندروید را بشناسید

دریفت

دریفت ترکیبی موفق از بازی های سبک درگ ریسینگ، بازی ترافیک ریسر (Traffic Racer) و موتوری ۱ است. این بازی به گفته خود سازنده، از سری بسیار موفق Asphalt الهام گرفته که البته همین الهام گرفتن، ریسکی بزرگ بود. تمام مسابقاتی که در دریفت برگذار میشود در محیطی شهری است و شما در آن تنها یک هدف دارید و آن چیزی نیست جز «اول شدن». یکی از نقاط قوت این بازی، آنلاین بودن آن است به طوری که شما در هر لحظه می توانید با بازیکنان دیگر در سراسر ایران به رقابت بپردازید.

بازی جنگی ایرانی اندروید ارباب جنگ

در شروع بازی ایرانی اندروید جنگی ارباب جنگ شما فرماندهی یک اردوگاه متروکه را به دست میگیرید. وظیفه شما این است که با جمع کردن منابع به ساخت و پیشرفت اردوگاه بپردازید، تانک های خود را پیشرفته تر کنید تا بتوانید با دیگر افراد بصورت آنلاین مبارزه کنید و باعث افتخار اردوگاهتان شوید. این بازی توانسته موفق به کسب سه مقام بهترین بازی ژانر اکشن، بهترین دستاورد فنی و نامزد بهترین بازی سال از هشتمین جشنواره بازی های ویدئویی ایران شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

از ویژگی های ممتاز بازی می توان به گرافیک چشم نواز و جذاب مراحل، استفاده از صداپیشگان حرفه‌ای و میدان های نبرد متفاوت با جوایز متنوع نام برد. این بازی رایگان است تاکنون توانسته حدود ۲۰ هزار بار در کافه بازار نصب گردد.

بازی فارسی اندروید تخم مرغ

بازی فارسی اندروید تخم مرغ را می توان یک بازی خلاق با مراحل و گرافیکی جذاب به همراه بخش هایی موزیکال معرفی کرد. به گفته سازنده بازی داستان تخم مرغ خیلی ساده است اما مسیر بازی شما را به چالش خواهد کشید. هدف از طراحی این مسیر سخت، شکستن تخم مرغ های شماست که که در این صورت شما بازنده خواهید بود. طراحی فوق‌العاده و زیبای مرحله‌ های تخم مرغ باعث شده تا سختی زیاد بازی به جای اینکه بازیکن را آزار  دهد تبدیل به یک برگ برنده بزرگ برای موفقیت بازی تخم مرغ بشود.

بازی اسپلش تون

این بازی ایده جدیدی با خود نیاورده زیرا می تاون گفت که برگرفته از بازی aa و تمام بازی هایی که در این سبک موجود هستند است. ولی اسپلش تون نقطه متمایز کننده‌ای نسبت به دیگر بازی های سبک خودش دارد و آن این است به جای اینکه بازی ظاهری شلخته به خودش بگیرد، توانسته تجربه‌ای مدرن‌تر از جنس گیم‌پلی محبوب aa را ارائه بدهد. به گفته سازنده اسپلش تون، بازی المان‌ های بسیار ساده‌ای دارد.

شما باید با یک بار لمس کردن صفحه‌ی گوشی خود چاقو را پرتاپ کنید. در هر سطح موجوداتی درون بازی هستند که بایدبا پرتاب چاقو آنان را از بین ببرید. موجودات سیاه به صورت خطی کنار هم هستند و‌ شما با زدن یکی از آن‌ها کل آن‌ ها را نابود می‌کنید. این بازی رایگان است و تا به امروز توانسته حدود ۵۰۰ نصب فعال را داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Destiny 2

بازی معمایی ایرانی اندروید هارمونی

بازی ایرانی هارمونی تلفیقی از موسیقی و پازل است که برای علاقمندان بازی های آرامش بخش می تواند جالب باشد. هارمونی به عنوان ترکیبی از دو سبک موسیقی و پازل‌، سعی دارد یک تجربه آرامش بخش را برای بازیکن به وجود بیاورد. با هر کلیک در بازی، یک نت موسیقی نواخته می‌شود که این هم باعث حل معما میشود و هم حس آرامشی را از جنس موسیقی به پلیر القا میکند. این بازی توانسته بیشتر از یک میلیون دفعه در گوگل پلی دانلود شود.

بازی ایرانی اندروید آجیل وار

بازی ایرانی اندروید آجیل وار اوایل سال ۱۳۹۷ منتشر شد و با توجه سبک آشنایی که در عناوینی مانند کلش رویال و هارت استون شاهد آن بودیم، و خلاقانه بودن خود این بازی و گرافیک و کارکتر های جذابش توانست به یکی از پرطرفدارترین بازی ایرانی اندروید سال ۹۷ تبدیل شود. البته بعد از گذشت حدود ۲ سال همچنان شاهد موفقیت بازی هستیم و گذشت زمان نتوانسته چیزی از محبوبیت این عنوان ایرانی موفق کم کند. آجیل وار آنلاین است و با امتیاز ۴،۷ از بین حدود ۵۲۰۰ رای، امتیاز خوبی نیز از کاربران کافه بازار دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *