مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های قفل صفحه در اندروید

بهترین اپلیکیشن های قفل صفحه در اندروید

از آنجایی که تلفن های همراه امروزه به یکی از مهم ترین بخش های زندگی انسان تبدیل شده اند و اطلاعات مهمی در آنها نگهداری می شود ، امنیت این دستگاهها اهمیت زیادی دارد. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های قفل صفحه در اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های قفل صفحه در اندروید را بشناسید

AcDisplay

این برنامه قفل صفحه نمایشدستگاه هایی مانند Moto X و Galaxy S8 و .. را تقلید می کند. همچنین کاربران می توانند بدون باز کردن صفحه نمایش خود، اعلان هایشان را مدیریت کنند که البته دارای برخی از تنظیمات سفارشی سازی نیز هست. به عنوان مثال می توانید برای صرفه جویی در مصرف باتری، آن را فقط در ساعتهای مشخص تنظیم کنید. ما AcDisplay را فقط به افرادی که دارای دستگاه های قدیمی تر هستند توصیه میکنیم چون آخرین بروزرسانی این نرم افزار در سال ۲۰۱۵ بود.

Always On AMOLED

در اصل این نرم افزار ویژگی بسیاری از تلفن های هوشمند جدید را به موبایل شما می آورد. ویژگی‌ای که شما در حالت قفل بودن صفحه موبایلتان می توانید برخی از موارد از جمله زمان و ساعت، اعلان ها و موارد دیگر را ببینید. همچنین این برنامه دارای قابلیت Pocket mode بوده به این معنی که اگر موبایل را در جیب خود بگذارید، صفحه نمایش به طور کامل قفل و خاموش خواهد شد تا از مصرف بی دلیل باتری جلوگیری شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در موبایل

CM Locker

این برنامه از ویژگی تصاویر پس زمینه HD، پشتیبانی از اعلانات، نمایش آخرین اخبار با استفاده از یک منبع خبری و سلفی گرفتن از اشخاص مزاحم برخوردار است. در CM Locker برخی از تبلیغات وجود دارد که آنها ممکن است بسته به تحمل شما آزار دهنده باشند. البته در نظر داشته باشید که این برنامه رایگان و بدون پرداخت های درون برنامه‌ای است.

Floatify

در این برنامه می توانید مواردی مانند آب و هوا، اعلان ها و موارد دیگر را به قفل صفحه اضافه کنید. همچنین می توانید میانبر ها را در پایین صفحه قفل تنظیم کنید. این برنامه همچنین ویژگی پشتیبانی از نرم افزار های خاصی مانند Facebook Messenger را دارد. البته استفاده از این برنامه در حال حاضر پیشنهاد نمیشود زیرا از اواخر سال ۲۰۱۷ هنوز به روزرسانی را مشاهده نکرده ایم بنابراین ما مطمئن نیستیم که این برنامه همچنان در حال توسعه باشد.

این مطلب را هم ببینید
مایکروسافت مجبور به انتشار بروزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 شد

Hi Locker

این برنامه می تواند اصول اولیه مانند آب و هوا، اعلان ها، رویدادهای تقویم و غیره را در قفل صفحه به شما نشان دهد. همچنین می تواند با سلام و احوالپرسی از شما خوشامد گویی کند! این برنامه حتی دارای قابلیت پشتیبانی از اثر انگشت در دستگاه هایی با ویژگی اثر انگشت است. همچنین می توانید به طور خودکار تصاویر پس زمینه را از Flickr تنظیم کنید. برخی از گزینه های سفارشی سازی نیز وجود دارد به عنوان مثال، می توانید برخی اعلان های برنامه های خاص را مخفی کنید.

Solo Locker

در این برنامه شما به مجموعه‌ای از ویژگی های سفارشی سازی و عناصر قفل صفحه دسترسی پیدا می کنید. سپس می توانید صفحه قفل خود را همانطور که می خواهید بسازید. این دستگاه با حالت های مختلف قفل، تصاویر پس زمینه و حتی ابزارک همراه است که می توانید از اینها برای ایجاد قفل صفحه دلخواه خود استفاده کنید. این برنامه قفل سریع صفحه اندروید رایگان است ولی موارد اضافی و خاص تر را در آن با خرید های درون برنامه می توانید خریداری می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *