مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازیهای رومیزی برای گوشی

بهترین بازیهای رومیزی برای گوشی

در این چند سال و با پیشرفت اسمارت فون‌ها، بازی‌های رومیزی مختلفی به این پلتفرم آمده‌اند. با این‌که بخشی از جذابیت این سرگرمی فرمت فیزیکی و جمعی آن است، بازی‌های رومیزی موبایل به سرعت به فرمت فیزیکی می‌رسند و ثابت می‌کنند که مکانیزم‌های خوب در بازی با هر پلتفرمی سازگارند. اما قطعا اگر بدانید که کدام بازی کیفیت بهتری دارد و تجربه لذت بخش تری را برایتان به ارمغان می آورد ، انتخاب برایتان راحت تر خواهد بود. پس با ما همراه باشید تا بهترین بازیهای رومیزی برای گوشی را بشناسید.

بهترین بازیهای رومیزی برای گوشی

مونوپولی (Monopoly)

کم‌تر کسی پیدا می‌شود که بازی محبوب و خاطره انگیز «مونوپولی» را به خاطر نیاورد. این بازی برای اولین بار در سال 1903 میلادی به عنوان یک بازی رومیزی ساخته شد و تاکنون بیش از 250 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. ماهیت بازی مونوپولی این است که شما حریفان خود را در جنگ اقتصادی ورشکست کنید و نسبت به آن‌ها موفقیت‌های بیشتری کسب کنید.

این مطلب را هم ببینید
چگونگی تماشای لایو اینستاگرام در کامپیوتر

اتصال چهار نقطه ‏(Connect 4)

«اتصال چهار نقطه» یکی دیگر از بازی های رومیزی قدیمی بوده که در پلتفرم موبایل نیز قابل بازی کردن است. در این بازی شما با صفحه‌ای متشکل از هفت ستون و شش سطر روبرو هستید و برای برنده شدن باید چهار نقطه را در این صفحه به صورت عمودی، افقی و یا مورب به یکدیگر متصل کنید. جالب است بدانید که در این بازی به ظاهر ساده، دو تریلیون راه برای اتصال این چهار نقطه وجود دارد.

The Game of Life

قدمت نسخه قدیمی این بازی به 1860 میلادی بر می‌گردد و نسخه مدرن نیز 100 سال بعد، یعنی در سال 1960 ارائه شد. بازی زندگی هم اکنون به صورت رسمی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده و ویژگی‌هایی مثل امکان بازی کردن با دوستان، مناظر سه بعدی و یک مجله زندگی برای نظارت بر روی بازی را شامل می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت ویدیو در کامپیوتر و گوشی

Ludo king

اگر به بازی های منچ و مارپله علاقه دارید ، Ludo king گزینه خوبی برایتان خواهد بود. این بازی به طور همزمان از چهار شرکت کننده پشتیبانی می‌کند و همچنین ویژگی بازی کردن در حالت چند نفره به صورت آنلاین را نیز شامل می‌شود. با نصب بازی لودو کینگ، امکان بازی کردن هر دو بازی منچ و مارپله برای شما فراهم خواهد شد.

تخته نرد (Backgammon)

«تخته نرد» یک بازی باستانی و شاید قدیمی ترین بازی رومیزی است که قدمت آن به بیش از 5000 سال پیش و احتمالاً به تمدن‌های شکل گرفته در بین‌النهرین بر می‌گردد. در این بازی دو نفره، با توجه به عدد ظاهر شده روی تاس، مهره‌های خود را در جهت عقربه‌های ساعت حرکت خواهید داد. هر بازیکنی که بتواند زودتر از حریف خود تمام مهره‌هایش را از صفحه خارج کند، برنده بازی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *