مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های طراحی سه بعدی برای گوشی

برنامه های طراحی سه بعدی برای گوشی

مدتهاست که استفاده از طرح های سه بعدی فراگیر شده است. از این رو برنامه ها و نرم افزارهای مختلفی برای انجام این کار ارائه شده اند. در موبایل نیز شاهد ظیف گسترده ای از انواع این اپلیکیشن ها هستیم که ممکن است کاربر را در انتخاب سردرگم کنند. پس اگر می خواهید بهترین برنامه های طراحی سه بعدی برای گوشی را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین برنامه های طراحی سه بعدی برای گوشی کدامند؟

Spacedraw

برنامه جدید Spacedraw که اولین ویرایشگر تمام عیار سه‌بعدی برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند نامیده می‌شود، از تولیدات شرکت Scalisoft است. تنها در صورتی می‌توانید با این برنامه طراحی سه بعدی کار کنید که رزولوشن صفحه نمایش تلفن هوشمند شما 480×800 پیکسل و بالاتر باشد.

AutoCAD

AutoCAD 360 یک نرم‌افزار کاربردی با کاربری آسان برای اندروید است که به کاربران امکان می‌دهد نقشه و طرح ترسیم کنند و مدل‌های سه‌بعدی را به‌طور مستقیم روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود بسازند. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید پروژه‌های خود را ذخیره کنید و سپس آن‌ها را مشاهده و ویرایش کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی جذاب ترین تم های ویندوز 10

3DC.io

3D Creationist.io برنامه‌ای است که در آن می‌توانید مهارت‌های خود را در مدل‌سازی سه‌بعدی آزمایش کنید؛ آن هم با یک دستگاه تلفن همراه. ایجاد مدل‌های حجمی کار آسانی نیست؛ اما این برنامه این فرایند را ساده می‌کند. ایجاد مدل‌ها به روشی ساده انجام می‌شود. شما چندین ابزار و همچنین یک شبکه دارید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به وضوح ببینید مدل شما در پایان به چه صورتی خواهد بود. همچنین عناصر قابل تنظیم زیادی وجود دارد که با وجود آن‌ها، کار ساده‌تر می‌شود. با استفاده از اشکال پایه هندسی، می‌توانید انجام هر پروژه‌ای را امتحان کنید. شما فقط باید یک شکل را اضافه کنید، آن را فعال سازید و تغییر دادن آن را شروع کنید.

SDF 3D

این برنامه کاملا پیچیده است و به برخی مهارت‌های حرفه‌ای کاربران احتیاج دارد. SDF 3D دارای طیف گسترده‌ای از ابزارهای مدل‌سازی و امکان ذخیره مدل برای چاپگرهای سه‌بعدی (با فرمت STL) است. SDF از روش مدل‌سازی SoftEdge استفاده می‌کند که با در نظر گرفتن حافظه و محدودیت‌های پردازنده دستگاه، با دستگاه‌های تلفن همراه کارآمد و سازگار است. این برنامه طراحی سه بعدی 5.6 مگابایت حجم دارد.

این مطلب را هم ببینید
کامپیوتر یوگا AIO 7 لنوو رونمایی شد

Onshape

برنامه طراحی سه بعدی Onshape به شما فرصت می‌دهد تا مدل‌های CAD حرفه‌ای سه‌بعدی را روی تلفن هوشمند یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید بسازید. Onshape برای اندروید فقط برنامه‌ای برای مشاهده فایل‌ها نیست. به عنوان مثال این برنامه شامل یک مجموعه کامل حرفه‌ای از ابزارهای CAD است که به مهندسان این امکان را می‌دهد که بدون اتصال به محل کار خود در هر زمان و هر کجا که باشند، مدل‌های سه‌بعدی را ایجاد و ویرایش کنند.

Sculptura

sculptura یک برنامه طراحی سه بعدی است که در صدد است همه هوس‌های سفالی مجازی شما را برطرف کند. این نرم‌افزار یک ابزار مجسمه‌سازی کاملا بصری شبیه Sculptris است. مجموعه ساده ابزار موجود در Sculptura آن را برای ایجاد مش‌های پایه که برای ویرایش‌های بیشتر به نرم‌ افزار مدل‌ سازی دسکتاپ صادر می‌شوند، مناسب‌تر می‌کند.

Putty 3D

بهترین راه برای خلاصه کردن Putty 3D این است: نسخه‌ای ارزان‌تر از برنامه Sculptura. مطمئنا این برنامه طراحی سه بعدی در گوگل پلی رتبه چندانی کسب نکرده است، اما به اندازه نصف قیمت اپلیکیشن Sculptura وظیفه خودش را انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *