اخبار تکنولوژی

نمایشگر Acer XV272XU با قابلیت های کاربردی معرفی شد

نمایشگر Acer XV272XU

ایسر یکی از با سابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان قرار دارد. نمایشگر Acer XV272XU محصول جدیدی از این برند می باشد که به تازگی معرفی شده و از قابلیت نرخ نوسازی تطبیق پذیر پشتیبانی می کند.

نمایشگر Acer XV272XU

ایسر (Acer)شرکتی  تایوانی با بازاری بین‌المللی است که در حوزه‌ی کامپیوتر و الکترونیک فعالیت می‌کند. مرکز مدیریت این شرکت در شهر نیوتایپه در تایوان قرار دارد. ایسر انواع محصولات از کامپیوترهای شخصی دسکتاپ ، لپ‌تاپ ، تبلت ، کامپیوترهای سرور ، دستگاه ‌های ذخیره ‌سازی و دستگاه ‌های واقعیت مجازی تا نمایشگر ، گوشی‌ های هوشمند و لوازم جانبی را تولید می‌کند. یکی از زیر برندهای مشهور ایسر نیز به‌نام Predator و با تمرکز بر کامپیوترهای مخصوص بازی فعالیت می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
تعطیلی کارخانه ال جی بدلیل شیوع ویروس کرونا

 نمایشگر Acer XV272XU

نمایشگر جدید ایسر نرخ نوسازی 165 هرتزی به همراه زمان پاسخ دهی 1ms GtG و البته در این میان پشتیبانی از نرخ نوسازی تطبیق پذیر (Variable Refresh Rate) از سوی هر دو فناوری AMD FreeSync و Nvidia G-Sync را نیز باید اضافه کنیم. زوایای دید 178 درجه / 178 درجه و پنل 8 بیت با پشتیبانی 99 درصدی از طیف رنگی Adobe RGB، میزان کنتراست 1000:1 و همینطور گواهی VESA HDR400 مشخصات دیگر را تشکیل می‌دهند. یک نقطه بسیار محبوب یعنی ابعاد 27 اینچ با وضوح 1440p و پنلی که ایسر دوست دارد آن را “IPS مانند” بنامد، این پنل اما از سوی AUO Optronics به عنوان یک نمونه AHVA توسعه یافته.

استند این مدل می‌تواند به اشکال مختلف جابجا شود تا هر سناریوی کاربری را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. ورودی / خروجی در نظر گرفته برای نمایشگر Acer XV272XU را چهار عدد USB 3.0 Type A، یک عدد Type C، دو عدد HDMI 2.0، یک عدد Display Port 1.2 و یک عدد جک 3.5 میلیمتری تشکیل می‌دهند. صفحه نمایش Acer XV272XU احتمالا در فصل سوم یا چهارم 2020 با قیمت 5499 یوآن (770 دلار / 707 یورو / 632 پوند) عرضه خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
هدفون گیمینگ ریزر بلک شارک V2 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *