بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های مین‌روب برای موبایل

بهترین بازی‌های مین‌روب برای موبایل

بازی مین‌روب قدرت و سرعت استدلال شما را بالا می‌برد. این بازی ها ، از اولین بازی‌هایی بودند که روی کامپیوترها تجربه‌ کردیم. در طی سال‌ها بازی به اشکال دو بعدی، در اندازه‌های متعدد و سطح سختی مختلف مجددا طراحی و ساخته شد. در این بخش قصد داریم بهترین بازی‌های مین‌روب برای موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های مین‌روب برای موبایل را بشناسید

Minesweeper GO

در این بازی یک بخش جدید به نام campaign mode وجود دارد که برای یاد گرفتن منطق بازی بسیار به شما کمک می‌کند علاوه بر این بازی سه سطح سختی مختلف، زوم چند لمسی،‌ امکان فعال‌سازی تایمر، امکان ساخت بازی با اندازه‌ی دلخواه و  تم‌های متعددی دارد. Minesweeper GO یکی از ساده‌ترین بازی‌های لیست است که در عین حال انتخاب خوبی هم برای طرفداران طراحی کلاسیک بازی محسوب می شود.

MiniSweeper

MiniSweeper یک بازی مین‌روب مدرن است که طراحی مینیمال و فضای ساده‌ای دارد. گیم‌پلی همان اصول را دارد و امکان سفارشی‌سازی تم بازی را هم در اختیار بازیکن قرار می‌دهد، ‌هم‌چنین می‌توانید اندازه‌ی صفحه بازی را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید یا اینکه به صورت دستی خودتان اندازه را وارد کنید.

این مطلب را هم ببینید
واقعیت مجازی و کاربرد آن چیست؟

Minesweeper

سازندگان Minesweeper هم که انگار خیلی با ظواهر کلاسیک میانه‌ی خوبی نداشته‌اند به سراغ افزودن انیمیشن و طراحی گرافیکی مدرن‌تر رفته‌اند. کلیات بازی تغییری نکرده و از بخش جدید هم خبری نیست اما اگر دوست دارید بازی از نظر ظاهری جذاب‌تر باشد این بازی انتخاب خوبی برای بازیکنان iOS است.

Minesweeper – The Clean One

Minesweeper – The Clean One هم از همان قوانین بازی کلاسیک پیروی می‌کند اما طراحی رنگی تم‌ها باعث می‌شود مدرن به نظر برسد. گیم‌پلی بازی با وجود انیمیشن‌ها جذاب‌تر می‌شود اما می‌توانید با استفاده از بخش تنظیمات آن را غیرفعال کنید چون کمی سرعت شما را در بازی کم می‌کند و برای افراد حرفه‌ای چندان مناسب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *