مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های آشپزی برای کامپیوتر و کنسول

بهترین بازی های آشپزی برای کامپیوتر

آشپزی کردن می تواند یک فعالیت سرگرم کننده و بسیار جذاب باشد. اما اگر سرآشپز یک رستوران و یا مجموعه بزرگ باشید ، هیجان کار چندین برابر می شود. شاید این اتفاق در دنیای واقعی برایتان غیرممکن بنظر برسد ، اما با استفاده از دنیای بازیهای کامپیوتری می توانید به راحتی در نقش یک آشپز ماهر ظاهر شوید. در این مطلب می خواهیم بهترین بازی های آشپزی برای کامپیوتر و کنسول را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های آشپزی برای کامپیوتر و کنسول را بشناسید

Overcooked 2

بهترین بازی های آشپزی برای کامپیوتر

در این بازی شما در نقش یک سرآشپز کارتونی ظاهر می‌شوید که تنها هدفش رسیدگی به سفارشات مشتری‌ها و پختن غذا‌ها از طریق دستورالعمل‌ها و به کارگیری مواد مختلف و ابزارآلات آشپزی است. شاید در نگاه اول این امر برای شما ساده به نظر برسد اما اینطور نیست؛ چرا که با پیشروی در بازی Overcooked 2 با پیشروی در هر مرحله با مراحل سخت‌تری مواجه خواهید. ممکن است با یک دستورالعمل سوشی ساده در یک آشپزخانه استاندارد شروع کنید.

این مطلب را هم ببینید
علائم تشخیص خرابی هارد دیسک

Cooking Simulator

در این بازی محیط مورد نیاز برای آشپزی یک سرآشپز ماهر کاملا شبیه سازی شده است. در این بازی  از طریق حالت Career Mode بازی می‌توانید به افزایش اعتبار و مهارت‌های آشپزی خود و همچنین بازکردن مواد اولیه و دستورالعمل‌های جدید بپردازید. حالت دیگری نیز با نام Sandbox Mode در این بازی وجود دارد که فضای آرام‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد و در آن به تمامی دستورالعمل‌ها و مواد اولیه مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت.

بازی Cooking Simulator از جمله عناوینی است که می‌تواند به تقویت مهارت آشپزی‌تان در دنیای واقعی نیز کمک کند؛ چرا که یک بازی شبیه‌ساز آشپزی با تمام جنبه‌های آن است. قوانین فیزیک نیز در این بازی نقشی اساسی را بازی می‌کنند؛ و درجه‌ای از تنش را به آن اضافه می‌کنند که در عین حال لذت بخش است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت

Stardew Valley

داستان این بازی زندگی روزمره در یک شهر کوچک و انجام دادن کارهای مربوط به آن است که آشپزی بخشی از آن محسوب می‌شود. در این بازی در نقش یک مهاجر جدید ظاهر می‌شوید که به تازگی به شهر آمده و در خانه‌ای که از پدربزرگش به ارث رسیده ساکن می‌شود. در این شهر باید به زراعت پرداخته و غذای خود را خودتان تامین کنید.

Cooking Mama 5: Bon Appetit

بهترین بازی های آشپزی برای کامپیوتر

نسخه پنجم بازی Cooking Mama که برای پلتفرم Nintendo 3DS منتشر شده است، جلوه‌های بصری عناوین قبلی را ارتقا بخشیده و همچنین گستره مینی گیم‌ها و دستورالعمل‌های موجود در بازی را نیز افزایش داده است. شاید بهترین وجه بازی‌های Cooking Mama آن باشد که هر کدام از این عناوین در یاد دادن آشپزی به شکلی ساده موفق عمل می‌کنند؛ به طوری که چه رده سنی کودک و چه رده سنی بزرگسال می‌توانند از آن لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *