بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید

بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید

بازی های مبارزه ای معمولا طرفداران زیادی دارند. با اینکه سازندگان بازی کنسول‌ها و پی‌سی بهای زیادی به بازی‌های مبارزه‌ای می‌دهند اما این موضوع تا به حال چندان برای موبایل صادق نبوده و بازی‌های مبارزه‌ای روی این پلتفرم کم فروغ‌تر ظاهر شده‌اند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید بپردازیم.

بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید را بشناسید

Shadow Fight 3

سومین بازی از فرنچایز محبوب که با بیش از 2 میلیون دانلود در گوگل پلی تبدیل به یکی از بازی‌های منتخب آن شده است. این بازی ادامه دهنده راه سری است و سازندگان سعی کرده‌اند با اعمال بهبودهای کوچکی موفقیت‌هایشان را ادامه دهند. مثلا مدل سایه‌ای کاراکترها با مدل‌های انیمیشنی جایگزین شده و جزئیات حرکات آن‌ها به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

علاوه بر این تغییراتی در مکانیک بازی هم داده شده تا Shadow Fight 3 را بیشتر به یک بازی مبارزه‌ای مدرن نزدیک کند. اگر از طرفداران سبک منحصر به فرد شماره‌های قبلی بازی باشید شاید این تغییر مکانیک چندان به مذاقتان خوش نیاید اما به هر حال نمی‌توان منکر بهبود بازی و نزدیک شدن آن به استاندارد فایتینگ‌های امروزی شد.

Injustice: Gods Among Us 1 and 2

این بازی (ها) به عنوان محبوب‌ترین‌های سبک مبارزه‌ای موبایل شناخته می‌شوند. با این حال مثل خیلی از بازی‌های این سبک در موبایل از همان مکانیک «لمس پشت سر هم صفحه تا زمانی که یکی از طرفین برنده شود» پیروی می‌کنند. با این حال نقاط قوت این سری کم نیست و به همین دلیل است که به عنوان بازی منتخب گوگل پلی انتخاب شده. کلکسیون کاملی از قهرمانان کمیک‌های دی‌سی، تنوع فعالیت‌های گنجانده شده در بازی و بخش چند نفره آنلاین از جمله این قابلیت‌ها هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Shadowgun War Games

EA Sports UFC

بد نیست کمی از سبک بازی‌های فانتزی فاصله بگیریم و با یک رقابت واقعی‌تر درگیر شویم. بازی فایتینگ EA که شما را به رینگ UFC می‌برد انتخاب مناسبی برای تجربه یک مبارزه سبک هنرهای رزمی ترکیبی (Mixed Martial Arts) خواهد بود. بیش از 70 مبارز MMA در این بازی حضور دارند و محتوای بازی برای سرگرم نگه داشتن شما کافی است. منتها نقص اصلی بازی کنترل نامناسب آن است که ترکیبی از لمس صفحه و سوایپ است و جای خلاقیتی برایتان باقی نمی‌گذارد. با این حال اگر به کنترل بازی عادت کنید EA Sports UFC می‌تواند بازی مبارزه ای اندروید مناسبی باشد.

Street Fighter IV Champion Edition

این بازی جزو عناوین مورد انتظار بود که سال 2018 برای موبایل منتشر شد. بازی در ابتدای انتشار مشکلاتی داشت اما کپکام کار خود را طی این یک سال به خوبی انجام داده و در آپدیت‌های بعدی این مشکلات را تا حد خوبی برطرف کرده. بازی از کنترلر بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و مد بازیکن در برابر بازیکن آنلاین هم در آن گنجانده شده است.

این مطلب را هم ببینید
آیا بازی های قدیمی در پلی استیشن 5 اجرا خواهند شد؟

بازی‌های استریت فایتر همیشه به خاطر مکانیک مبارزه واقعی‌تری که ارائه می‌کنند، درجه سختی بالاتری نسبت به سایر بازی‌های مبارزه‌ای داشته‌اند. به نظر در نسخه موبایل هم تا جایی که ظرفیت‌ها اجازه می‌داده همین روند حفظ شده و برخلاف سایر فایتینگ‌های موبایل شاهد وجود یک مکانیزم مبارزه‌ای واقعی هستیم. بازی در حالت رایگان فقط یک کاراکتر قابل بازی دارد اما با خرید آن، 32 کاراکتر را در اختیار خواهید داشت.

Fight Club

با اینکه شاید اسم این بازی شما را به یاد فیلم معروف دیوید فینچر بیاندازد اما این فایت کلاب به جز در نامگذاری هیچ ربط دیگری به آن فایت کلاب ندارد.  البته محیط‌های تاریک بازی و اینکه مبارزات در شب اتفاق می‌افتند هم بی شباهت به فیلم فایت کلاب نیست. این بازی را نمی‌توان یک بازی فایتینگ صرف دانست و باید آن را جزو بازی‌های اکشن-ماجراجویی- مبارزه‌ای به حساب آورد.

با مبارزه راهتان را در 20 مرحله بازی باز می‌کنید و می‌توانید به جز مشت و لگد از تجهیزات اضافه و البته پاور آپ‌های مختلف هم کمک بگیرید. بازی سرگرم کننده است و برای گذران دقایق بی حوصلگی انتخاب مناسبی به عنوان یک بازی مبارزه ای اندروید خواهد بود، البته در صورتی که بتوانید تبلیغات فراوان و مزاحم بازی را نادیده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *