بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Psychonauts 2

بررسی بازی Psychonauts 2

Psychonauts 2 دنباله بازی Psychonauts است که در سال 2005 توسط استودیوی دابل فاین پروجکتز (Double Fine Productions) منتشر شد. پس از چندین سال تلاش و همکاری بی‌وقفه تیم سازندگان این بازی بنظر می رسد به مراحل پایانی خود نزدیک شده است. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Psychonauts 2 بپردازیم.

بررسی بازی Psychonauts 2

گیم پلی بازی

گیم پلی بازی سایکوناتز 2 مانند سری اول بازی با دید سوم شخص پیش می‌رود و یک بازی پلتفرمر و سکویی است که در آن کنترل رز را در دست می‌گیرید. پسرکی عجیب و غریب و شجاع که توانایی‌های خاصی برای ورود به ذهن و خاطرات دیگران دارد و می‌تواند با پرسه زدن در خاطرات مغزهایی که در طول مراحل بازی بر سر راهش قرار می‌گیرند و حل معماها و مسائلی که در هر مغز وجود دارد، در دنیاهایی رنگارنگ و مرموز پر از المان‌های ناشناخته پیش برود و اوضاع را سر و سامان دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Resident Evil 7: Biohazard

در هر مرحله از بازی Psychonauts 2 2021 با توجه به میزبان، مشکلاتی که دارد و مسائلی که در خاطراتش با آن‌ها رو به رو می‌شوید، گیم‌پلی بازی شما را با موارد جدیدی مواجه خواهد کرد و طراحی هر مرحله متفاوت و متمایز از دنیای قبلی است و چالش‌هایی که با آن‌ها مقابله می‌کنید نیز تغییر خواهد کرد. دابل فاین تمام تلاش خود را کرده است که این وقفه 15 ساله توسعه و تکمیل بازی، ارزش این همه صبر کردن و حمایت طولانی مدت طرفدارانشان را داشته باشد و بتواند انتظارات منتقدین را برآورده کند.

تاریخ عرضه بازی

طبق آخرین اخبار و توضیحات سازندگان، احتمالا بازی Psychonauts 2 در سال 2021 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس، سیستم عامل‌های مکینتاش، لینوکس و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
10 بازی پلی استیشن با داستان هایی منحصر به فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *