بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های موبایلی در سال 2020

بهترین بازی های موبایلی در سال 2020

این روز ها تعداد بازی ها و برنامه های موبایل به شدت افزایش یافته و برخی از آن ها توانسته اند حسابی کاربران را مجذوب خود کنند. موبایل گیمینگ و بازی کردن با گوشی های هوشمند جلوتر از هر تکنولوژی ای در حال پیشرفت است. هرساله سازندگان بازی ، گیم های متعددی را به بازار ارائه می کنند. اگر می خواهید بهترین بازی های موبایلی در سال 2020 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های موبایلی در سال 2020 را بشناسید

Pubg mobile

این بازی در سبک اکشن و بقا برای گوشی‌های اندرویدی و ios  عرضه شد و مدت زیادی نگذشت که نسخه pc، xbox، ps4 و…  آن عرضه شد. این بازی توانسته طرفدارهای زیادی در سرتاسر دنیا بدست‌ آورد و در بعضی از کشورها مانند هند این بازی به دلیل محبوبیت زیاد و اعتیاد نوجوانان به این بازی ممنوع و فیلتر شد. در بازی pubg mobile  صد نفر در یک نقشه هشت درهشت قرار می‌گیرند و به صورت تکی یا گروهی روبروی همدیگر قرار می‌گیرند. برنده کسی یا تیمی است که از میان این صد نفره زنده بماند و تعداد نفرات کشته بیشتری داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Mortal Shell

Call of duty mobile

این بازی که مدت زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد توانسته است بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود را در گوگل‌پلی ثبت کند. در این بازی همانند بازی‌های pubg، fortnit و… به صورت تکی و تیمی وارد بازی می‌شوید و با طیف گسترده‌ای از بازیکن‌ها در سراسر دنیا بازی خواهید کرد. ماموریت‌های مختلفی را پشت‌سر خواهید گذاشت در این بازی از انواع صلاح‌های مختلف و مدرن  استفاده  شده است. همچنین می‌توانید قدرت‌های مختلفی را در هر بازی انتخاب کنید.

بازی Fortnit

بازی فورتنایت درسبک بازی‌های pugb  و call of duty  است و تفاوتی که این بازی با بقیه بازی‌ها دارد فانتزی بودن آن است که از گیم‌پلی آن تا صلاح‌ها و شخصیت‌های بازی به صورت فانتزی است که همین مورد باعث شده این بازی مورد پسند بعضی از گیمرها نباشد. یکی از دلایل محبوبیت این بازی داشتن نقشه گسترده و امکان استفاده از شخصیت‌های محبوب مارول مانند ددپول، مردعنکبوتی و… همچنین کلی شخصیت مختلف که درطول بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Little Nightmares 2

darkness rises

در این بازی تاریکی و شیاطین دنیا را فراگرفته است و موجی از شیاطین آماده‌اند تا به دروازه حمله کنند. شما وظیفه دارید با انتخاب قهرمان خودتان که هرکدام دارای قدرت‌های مختلفی هستند انتخاب کنید و به دل تاریکی‌ها بروید و از ورود شیاطین جلوگیری کنید. دراین بازی امکان ایجاد گیلد با کاربران در سراسر دنیا وجود دارد که باعث می‌شود حس هیجان‌ را تجربه کنید.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین بازی های موبایلی در سال 2020

  1. hamid گفت:

    سلام. بازی سه بعدی فرفری ها را هم تست کنید. خیلی جالبه. برای اندروید TV هم جواب میده. با گیم پد هم سازگاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *