بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های هکری ؛ به قلب کامپیوترها نفوذ کن

بهترین بازی های هکری

هکرها همیشه آن گونه که ما در فیلم ها میبینیم، افرادی هستند که لباسهای مشکی و هودی مانند میپوشن و یه کلاه که تا روی چشمهایشان پایین کشیده اند.هیمشه این گونه افراد برای ما جذابیت خاصی داشتن و خیلی وقتها حتی به این فکر میافتیم که چگونه است هکر بودن؟ در دنیای بازی ها که یک دنیای فوق العاده جذاب و زیبا است در این مورد از دنیای تکنولوژی عقب نمانده و بازی هایی را درست کرده که شما میتوانید در آن نقش هکر را داشته باشید.حالا میخواهیم به سراغ بهترین بازی های هکری بریم که در آن شما میتوانید هکر باشید.

بهترین بازی های هکری را بشناسید

Haching Hero

Haching Hero

بازی Hacking Hero بازی کاملا ساده که به شما اجازه این را میدهد نقش یک هکر داشته باشید.در این بازی که شما بعنوان یک هکر هستید باید سیستم یک سازمان جهانی رفته و در آن نفوذ کنید و بعد از وارد شدن به آن باید کل آن سیستم را به ویسرو بدافزاری آلوده کرده و امنیت آن سیستم را مختل و لکه دار کنید.هرچقدر در این بازی کنید و پیشرفت کنید و جلو بروید توانایی و قدرت بیشتری در بازی پیدا کرده و کارهای بیشتری میتوانید بکنید. و اما قسمت جذاب بازی اینجاست که شما در بازی به شما پول میدهد که کمک میکند شما کارکتر خود را ارتقا بدهید.حتی شما در این بازی میتوانید یه تیم هکری تشکیل داده و باهم بازی کنید. گرافیک این بازی یک گرافیک فانتزی است که نشان میدهد این فقط یک بازی کژوال است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ترسناک داستان محور

Into the Deep Web

Into the Deep Web

این بازی شما را به یک هکر حرفه ایی و توانمند تبدیل میکند زیرا این کارکتر که در بازی وجود دارد جزو افراد فضول به حساب می آید که به جز دست کاری و مختل کردن سیستم های مختلف میخواهد به تمامی سایت ها رفته و سر از تمام چیزهای پنهان و مبهم در بیاورد و تمامی رازها را کشف کند. در بازی فقط لازم است پازل های لازم را حل کنید و نیازی به توانایی خاصی ندارد فقط کافی است کاربر کلیک کند تا بازی جلو برود.یه تفاوت بین این بازی با بازی های درون این فیلم است آن هم این است که شاید این بازی فضای واقعی را به شما ندهد اما یک داستان قشنگ و جذاب در اختیار شما میزارد.

Hackers

Hackers

در این بازی اختیاری به شما داده میشود که شما در آن میتوانید ساختن ویروس ها و بدافزارهای مخرب درست کرده. در این بازی که به صورت جدی تر به هکر بودن نگاه کرده شما بعد ساختن ویروس ها میتوانید به هکرهای دیگر حمله کرده و از تمامی کارهایی که آنها در حال انجام دادن هستن سر در بیاورید اما باید حواستان باشد که بعد از این کار ممکن است جواب کار شما را بدهند. این بازی از گرافیک خاصی برخورد دار است و تجربه های جالبی به شما میدهد پس اگر میخواهید یک تجربه واقعی را حس کنید این بازی عالی است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های جهان‌ باز برای سیستم‌های ضعیف

HackBot

HackBot

در سال 2051 ، سالی که در آن بیشتر سازمان های جنایتکاری که در جهان هست با هم متحد شدند با ساختن برنامه هک بات شروع به دزدین اسرار سری و محرمانه کردند.شما نیز در این تیم هستین پس باید تمام هوش ، توانایی و قدرت خودت را به کار بگیرید و در حد تیم هک بات باشید. در این بازی باید سرعت داشته باشید چون هرچه زودتر کدهای لازم را پیدا کنید برنده ی رقابت بین هکرها میشوید و رتبه ی شما ارتقا پیدا میکند.

The Lonely Hacker

The Lonely Hacker

این بازی شبیه سازی شده که با کمی تحریف به شما نشان میدهد که در دنیای رمزآلود هکرها چه میگذرد.این بازی سعی کرده است که لوکیشن های در آن را واقعی کرده و به جز بازی اصلی چند بازی کوچک(مینی گیم)در خود جای دهد. این بازی اول یه سری اطلاعات به شما میدهد و ابزارهای سایبری را به شما نشان معرفی میکند بعد از آن میتوانید از آنها استفاده کنید.هدف از ساخت این بازی این است که باسبک رئالیستیک که بازی دارد کاربران را با دنیای دیجیتال آشناتر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *