تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

نسل جدید لپ تاپ لنوو تنیک پد X1 اکستریم با گرافیک RTX 3080 معرفی شد

نسل جدید لپ تاپ لنوو تنیک پد X1 اکستریم

لپ تاپ لنوو این بار با سه لپ تاپ که آنها را بروز کرده است وارد نمایشگاه MWC 2021 می شود.یکی از این لپ تاپ ها که صفحه نمایشی به اندازه 16 اینچ دارد با پردازنده ایی که نسل یازدهم اینتل است و گرافیک آن جی فورس RTX30 است،این لپ تاپ تینک پد X1 است. نسل جدید لپ تاپ لنوو تنیک پد X1 اکستریم با گرافیک RTX 3080 معرفی شد.

نسل جدید لپ تاپ لنوو تنیک پد X1 اکستریم

دو دستگاهی که میخواهیم به شمام معرفی کنیم پردازنده سری 5000 از شرکت AMD دارد.در کنگره جهانی امسال برای موبایل شرکت لنوو سه لپ تاپ خود معرفی خواهد کرد که بهترین و قوی ترین این سه دستگاه ، لپ تاپ تینک پد X1 اکستریم است. این دستگاه که در دور صفحه خود از حاشیه های باریک استفاده کرده و نمایشگر آن بزرگتر شده و نسبت تصویر آن 16:10 است.اما نکته قابل توجه این است که با بزرگ شدن صفحه نمایش اندازه آن بزرگ نشده است و وزن آن حدود 1.8 کیلوگرم است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل باز نشدن فایرفاکس در ویندوز ۱۰

نسل جدید لپ تاپ لنوو تنیک پد X1 اکستریم

لنوو تنیک پد X1 اکستریم

این لپ تاپ نو و جدید در مدل پایه 2560 از وضوح تصویری به میزان 1600 پیکسل برخوردار است در مدل های بالاترش 3840 در 2400 پیکسل خواهد داشت.این لپ تاپ قلب تپنده خود را مختص کرده به پردازنده نسل یازدهم اینتل سری Core H که میتوانید آنها را با کارت های گرافیکی مختلفی از جملهRTX 3050 Ti تا کارت گرافیکی RTX3080 استفاده و همراه کنید.قسمت هیجان انگیز این لپ تاپ برمیگرده به سیستم خنک کننده ایی که در کار شده است ، این سیستم با لوله های حرارتی ، محفظه بخار و همچنین تهویه هوای بهتر است.حافظه رم این لپ تاپ 64 گیگابایت و در کنار آن دو حافظه SSD دو ترابایتی و همچنین وب کم 1080p دارد.لپ تاپ تنیک پدX1 اکستریم دارای باتری 10.7 ساعت است و قیمت آن 2149 دلار به بالا است.این دستگاه از ماه اوت به بیرون می آید.

لنوو تنیک پد L13 یوگا

تنیک پد L13 یوگا و تنیک پد L13 که جزو نسل دوم به حساب می آیند در آن ها از پردازنده های AMD سری رایزن 5000 پرو استفاده کرده اند.نمایشگر این دستگاه 3.13 اینچی است.این دستگاه تازه معرفی شده ادعا کرده است که باتری این دستگاه هم مثل تنیک پد X1 است و عمر باتری زیادی دارد.حافظه رم این دو دستگاه 16 گیگابایت است و حافظه SSD آن یک ترابایتی است.لنوو تنیک پد L13 یوگا و تنیک پد L13 از نمایشگرهایی به اندازه 1080p است که این دستگاه از آن بهره میبرد.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی به نمایشگر EI491CRG9 ایسر

لنوو تنیک پد L13

این سری لپ تاپ که لنوو تنیک پد L13 نیز نام دارد یکی و آخری مدل معرفی شده لپ تاپ های لنوو است.

این سری از لپ تاپ ها گفته شده است که از ماه اوت به بیرون و در اختیار کاربران گذاشته میشود.

قیمت این مدل که دستگاه عادی است از 799 دلار شروع و قیمت مدل یوگا آن از 999 دلار به بالا شروع میشود.

این سه دستگاه تازه و جدید شرکت لنوو با قیمت های متفاوت اما کارایی بهینه و کاربردی به زودی به دست علاقه مندان میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *