بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی ‌های آشپزی کامپیوتر

بهترین بازی ‌های آشپزی کامپیوتر

آشپزی یک هنر بزرگ و در عین حال جذاب می باشد. این حرفه در دنیای بازی های ویدیویی نیز طرفداران زیادی دارد. در این بخش می خواهیم بهترین بازی ‌های آشپزی کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی ‌های آشپزی کامپیوتر

OVERCOOKED 2

در Overcooked 2 شما در قالب یک سرآشپز باید سفارش‌ مشتری‌ها را با استفاده از دستورالعمل‌های آشپزی و با کمک وسایل و موارد مختلف در کمترین زمان آماده کرده و تحویل دهید. در این عنوان سطح‌های دشواری متفاوتی وجود دارد و هر چه در بازی جلوتر بروید، رد کردن مراحل سخت‌تر می‌شود و به زمان‌بندی دقیق‌تری نیاز خواهد داشت. شما در این بازی با دستورالعمل پخت سوشی‌های ساده شروع می‌کنید و تا پخت سخت‌ترین غذاها و مدیریت بخش‌های مختلف پیش می‌روید. نسخه دوم Overcooked بهبودهای گسترده‌ای نسبت به شماره اول خود داشته و شما می‌توانید به بخش‌های مختلف آشپزخانه رفته و از وسایل متنوع‌تری استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ایرانی اندروید

Cooking Simulator

همان‌طور که از کلمه Simulator در عنوان این بازی مشخص است، با یک شبیه‌ساز آشپزی مواجه هستید و می‌توانید این هنر را کمی جدی‌تر دنبال کنید. Cooking Simulator یک بازی آشپزی اول شخص است که به شما امکان می‌دهد به صورت مجازی قدم در یک آشپزخانه مجهز گذاشته و امکانات مختلف آن برای طبخ لذیذترین غذاها استفاده کنید. این بازی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های آشپزی خود را ارتقاء داده و دستور العمل‌های پخت غذاهای مختلف را تست کرده و حتی یاد بگیرید. اگر احساس کردید در طول بازی شرایط برای شما دشوار شده و بازی سخت است، می‌توانید حالت Sandbox را فعال کنید تا به همه مواد اولیه مورد نیازتان دسترسی کامل داشته باشید.

Dungeon Munchies

به دور از هیاهوی بازی‌های آشپزی معمولی، Dungeon Munchies یک بازی دو بعدی است که در آن شما باید برای زنده ماندن بهترین مواد غذایی و دستورالعمل‌ها را به دست آورده و با ترکیب آن‌ها حداکثر انرژی ممکن را به دست بیاورید. همچنین گاهی همین مواد غذایی دشمنان شما هستند و با شکار آن‌ها می‌توانید در زمان لازم از آن‌ها استفاده کنید!

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Huntdown

Cooking Dash

Cooking Dash یکی دیگر از بازی مدیریت زمان و رستوران با گرافیکی ساده و خط داستانی زیبا است که می‌تواند رضایت شما را جلب کند. درست است که با پیش روی در مراحل بازی بر دشواری‌های آن افزوده می‌شود اما در هر صورت Cooking Dash یک بازی ساده و در حین حال سرگرم کننده است که می‌تواند لحظات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین بازی ‌های آشپزی کامپیوتر

  1. فاطمه زهرا زارع زاده گفت:

    ببخشید پولی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *