مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های اسکرین رکوردر برای موبایل

بهترین برنامه های اسکرین رکوردر برای موبایل

برای ساخت فیلم‌های راهنما، آموزشی و ویدیوهای بازی معمولا از برنامه های فیلمبرداری از صفحه نمایش استفاده می شود. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین برنامه های اسکرین رکوردر برای موبایل بپردازیم.

بهترین برنامه های اسکرین رکوردر برای موبایل را بشناسید

AZ Screen Recorder

برنامه فیلم برداری از صفحه گوشی با صدا AZ یکی از بهترین برنامه های ضبط تصویر در گوگل پلی است زیرا کنترل‌های مناسب ، طیف عظیمی از تنظیمات ضبط و یک ویرایشگر ویدیوی اصلی را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای اصلاح کلیپ‌های شما قبل از خروجی گرفتن از آن‌ها استفاده شود. شما می‌توانید پارامترهای مورد نیاز را با استفاده از یک صفحه بازشوی کوچک که به محض شروع فیلمبرداری از صفحه گوشی نمایان می‌شود، تنظیم کنید. شما همچنین می توانید در صورت تمایل تصویر لمسی روی صفحه نمایش را فعال کرده و صدای میکروفون را ضبط کنید. تنظیمات ارائه شده در این اپلیکیشن ضبط صفحه نمایش آیفون و اندروید به شما امکان می دهد وضوح، نرخ تصویربرداری و جهت گیری ویدیو را تنظیم کنید و حتی در مواقع لزوم تصویربرداری time-lapse را روشن کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور This app can’t run on your PC در ویندوز 10

Go Recorder

این برنامه ی اسکرین رکوردر گوشی برای فیلمبرداری از بازی‌های ویدیویی ایده‌آل است و حتی نیازی نیست که هنگام ایجاد اسکرین‌کست، موبایلتان را روت کنید. این برنامه بسیار کاربرپسند است و به شما امکان می‌دهد با چند ضربه فیلم HD ضبط کنید. قبل از شروع فیلمبرداری تا زمان آغاز به کار اپلیکیشن گو رکوردر با یک تأخیر 3 ثانیه‌ای مواجه هستید که می‌توانید از این فرصت برای آماده شدن برای ضبط صفحه نمایش گوشی آیفون یا اندروید خود استفاده کنید.

DU Recorder

اپلیکیشن DU Recorder به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش تلفن های هوشمند را با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 60 فریم در ثانیه و 12 مگابایت در ثانیه ضبط کنند. این برنامه ضبط صفحه نمایش آیفون و اندروید از طیف گسترده‌ای از اندازه‌های ویدئو، نرخ تصویربرداری (framerate) و سرعت بیتی (bitrate) پشتیبانی می‌کند و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا کیفیت ضبط صفحه نمایش را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

Super Screen Recorder

سوپر اسکرین رکوردر یک رابط کاربری مناسب و روشن و یک ابزار ویرایش ویدیوی نیرومند در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، نیازی به روت کردن موبایل خود ندارید و همچنین محدودیتی برای مدت زمان ضبط وجود ندارد. Super Screen Recorder ویدیوهایی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد درحالی‌که به شما آزادی عمل می‌دهد تا رزولوشن، نرخ تصویربرداری و سرعت بیتی‌های مختلفی را انتخاب کنید. همچنین دارای عملکرد مکث / ادامه است و به شما امکان می‌دهد پنجره شناور را پنهان کنید.

این مطلب را هم ببینید
ال جی محصولات جدید خانواده لپ تاپ Gram را معرفی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *