مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون های شیائومی

بهترین هدفون های شیائومی

شیائومی برندی مطرح است که در زمینه گوشی های هوشمند و طیف گسترده‌ای از سایر محصولات فعالیت می کند. این کمپانی تاکنون هدفون های زیادی به بازار عرضه کرده است. اگر می خواهید بهترین هدفون های شیائومی را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین هدفون های شیائومی را بشناسید

Redmi Airdots 2

هدفون شیائومی Redmi Airdots 2 یکی از بهترین مجموعه هندزفری بلوتوثی شیائومی است. این هدفون بی سیم و مستقل است و دارای درایورهای 7.2 میلی متری است که صدای عالی را تولید می‌کنند. همچنین، این هدست بلوتوث شیائومی دارای فناوری کاهش تاخیر نیز هست. بنابراین شما می‌توانید ویدیو تماشا کنید بدون این که بین صدا و تصویر، تاخیری وجود داشته باشد. به علاوه، باتری این هدفون Xiaomi نیز با عمر 12 ساعت، بسیار مناسب برای استفاده شما است.

Redmi Airdots S

یکی دیگر از گزینه‌ها برای انتخاب بهترین هدفون شیائومی، هدفون توگوشی شیائومی Redmi Airdots S است. این هدفون گیمینگ شیائومی، وزن سبکی دارد و برای استفاده آسان طراحی شده است. همچنین ضد رطوبت نیز هست و برای ورزش کردن می‌توانید از آن استفاده کنید. به علاوه، این هدفون شیائومی بی سیم، دارای فناوری Easy Step است که به محض درآوردن هدفون از جعبه شارژ، با بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعال کردن دستیار مرورگر اپرا

Earphone 2 Basic

یکی از بهترین ایربادهای شیائومی، هندزفری بی سیم شیائومی Earphone 2 Basic است که طراحی زیبایی دارد و همچنین دارای میکروفون برای مکالمات و دارای قابلیت حذف نویز محیط اطراف نیز هست. هنگامی که هدفون را از گوش خود دربیاورید، موسیقی قطع خواهد شد و هنگامی که دوباره آن را در گوش بگذارید، موسیقی دوباره از سر گرفته می‌شود. این مورد، قابلیت خاص این هدفون شیائومی است که استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند.

Earbuds Basic

هدفون شیائومی Earbuds Basic یکی از بهترین مدل های هدفون شیائومی است که نمی‌توان به سادگی از کنارش گذر کرد. این هدفون علاوه بر ارائه صدای عالی، برای مکالمات و تماس‌های شما عالی است. دلیل آن این است که این هدفون دارای حذف نویز میکروفون است که صدای شما را بسیار شفاف و واضح جلوه خواهد داد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش جلوگیری از روشن شدن کامپیوتر توسط موس

Mi Piston

یکی از بهترین هندزفری های شیائومی، هندزفری سیمی شیائومی Mi Piston است که قیمت بسیار مناسبی دارد و بسیار اقتصادی است. همچنین به نسبت قیمت آن، از کیفیت خوبی هم برخوردار است که با خرید آن، قطعاً از هدفون لذت خواهید برد. به طور کلی، این هندزفری سیمی شیائومی، بالاتر از حد انتظار شما ظاهر خواهد شد.

Mi Dual Driver Earphones

اگر به دنبال هندزفری سیمی شیائومی هستید که قدرتمندتر از مدل قبلی باشد، پیشنهاد ما هندزفری شیائومی Mi Dual Driver Earphones است. این هندزفری از طریق جک هدفون 3.5 میلی متری و با سیم L شکل به آسانی به گوشی شما متصل می‌شود. همچنین دارای باس قوی و یک دکمه برای برقراری تماس است بدون این که نیاز به برداشتن گوشی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *