مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های ریکاوری عکس در اندروید

بهترین برنامه های ریکاوری عکس در اندروید

برای همه ما پیش آمده است که بطور تصادفی عکس هایی را در تلفن همراه خود حذف کرده ایم. اگر قصد بازگرداندن آنها را دارید با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین برنامه های ریکاوری عکس در اندروید را بشناسید.

بهترین برنامه های ریکاوری عکس در اندروید

FindMyPhoto

برنامه رایگان ریکاوری عکس اندروید FindMyPhoto برای استفاده بسیار آسان است و برای ریکاوری عکس های خود به مهارت خاصی احتیاج ندارید. تنها کاری که باید برای پیدا کردن تصاویر از دست رفته خود انجام بدهید این است که دستورالعمل های روی صفحه برنامه را دنبال کنید. FindMyPhoto، به شما کمک می کند تا عکس های خود را در عرض دو ثانیه برگردانید. این برنامه ریکاوری عکس اندروید دارای یک اسکن عمیق است. اسکن عمیق این امکان را برای کاربران فراهم می کند که حتی اگر مدت ها قبل تصاویر را از دست داده باشند، تصاویر خود را پیدا کرده و ریکاوری کند.

Deleted Photo Recovery

Deleted Photo Recovery قادر است به شما در ریکاوری عکس های از دست رفته از حافظه داخلی و خارجی گوشی شما کمک کند. این برنامه قادر به اسکن هر دو دایرکتوری اصلی و زیر دایرکتوری ها برای یافتن تصاویر شما برود. این برنامه بسیار سریع است و به سرعت می تواند عکس های شما را ریکاوری کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل عدم نمایش هارددیسک در ویندوز 10

DigDeep Image Recovery

اپلیکیشن DigDeep Image Recovery می تواند در ریکاوری عکس های از دست رفته کمک کند. این برنامه به شما امکان می دهد تا تصاویر از دست رفته خود را بعد از اسکن پیش نمایش کنید. این باعث می شود فقط تصاویر مناسب را بازیابی کنید. برگشت تصاویر گم شده به آسانی و با ضربه زدن به دکمه Restore است.

Dumpster Recycling Bin

برنامه Dumpster Recycling Bin یک اپلیکیشن ریکاوری با کارآیی بسیار بالا است. علاوه بر این به شما در بازیابی تصاویر کمک می کند. این ابزار به شما کمک می کند تا فیلم های از دست رفته خود را نیز برگردانید. علاوه بر این، این ابزار می تواند برنامه ها و انواع دیگر فایل ها را بازیابی کند.

Photo Recovery

اپلیکیشن Photo Recovery فقط تصاویر حذف شده شما را بازیابی نمی کند، بلکه این قابلیت را دارد که به شما در برگرداندن عکس های مخفی خود نیز کمک کند. هنگام نصب نیازی به Root کردن دستگاه نخواهید داشت. این برنامه تضمین می کند که ویژگی های امنیتی دستگاه شما به خطر نمی افتد و نکته بسیار مهم آن است که این برنامه ۱۰۰٪ رایگان است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 با قیمت مناسب

Restore Image

آن چه Restore Image را به بهترین برنامه بازیابی عکس برای اندروید تبدیل می کند این موضوع است که استفاده از آن بسیار آسان است. برای برگرداندن تصاویر خود ، کافی است پوشه را انتخاب کنید و دکمه Start را بزنید تا تصاویر خود برگردانید. برای استفاده از این برنامه نیازی به روت کردن دستگاه خود ندارید.

Recycle Master

اگر به یک برنامه کاربردی نیاز دارید که بتواند هم تصویر و هم فیلم را به آسانی ریکاوری کند، می توانید Recycle Master را بر روی دستگاه خود نصب کنید. اگر پرونده های بی فایده در گوشی شما وجود داشته باشد، برنامه به طور خودکار دستگاه شما را از آن ها تمیز می کند. این کار به شما در افزایش فضای ذخیره سازی کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *