مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های ساخت لوگو برای موبایل

بهترین برنامه های ساخت لوگو برای موبایل

لوگو یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار محسوب می شود. افراد معمولا هر تجارت را با استفاده از لوگو آن می شناسند. ابزارهای مختلفی برای ساخت لوگو وجود دارد. در این بخش می خواهیم بهترین برنامه های ساخت لوگو برای موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین برنامه های ساخت لوگو برای موبایل را بشناسید

DesignEvo

برنامه DesignEvo یکی از بهترین برنامه‌های طراحی لوگو برای کاربران اندرویدی و همچنین iOS است که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی لوگو حرفه‌ای را در تلفن هوشمند خود بسازید. با استفاده از این برنامه ساخت لوگو به سادگی می‌توانید برای کسب و کار خود یک لوگو منحصربه‌فرد طراحی کنید. این برنامه توسط PearlMountain Technology توسعه یافته است و افراد حرفه‌ای و مبتدی می‌توانند بدون هیچ دردسری از آن استفاده کنند. استفاده از آن بسیار آسان است و شما به راحتی می‌توانید بصورت کاملا رایگان برای خود یک لوگوی سفارشی زیبا و خلاق طراحی کنید.

Logo Maker

برنامه Logo Maker یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی و آسان است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از گوشی هوشمند خود، لوگو طراحی کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی یک لوگو را سفارشی‌سازی کنید و یا یک لوگو جدید و خاص را در تلفن هوشمندتان برای کسب و کار خود طراحی کنید. برنامه Logo Maker دارای بیش از 100 قالب لوگو قابل تنظیم و قابل ویرایش است که با استفاده از آن‌ها به سادگی می‌توانید لوگوهای مختلفی بسازید. در کنار این موارد، بیش از 100 قلم و پس‌زمینه برای ساخت پوستر و لوگو نیز به صورت رایگان در این برنامه ارائه شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های اندروید

Free Logo Maker by DesignMantic

برنامه Free Logo Maker یک برنامه طراحی لوگو محبوب و رایگان است که توسط DesignMantic ساخته شده است و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی بتوانید لوگوهای نامحدود و خاصی را به صورت رایگان طراحی کنید. استفاده از اپلیکیشن‌هایی که طرح‌های خلاق زیادی را ارائه می‌دهند بسیار آسان است و شما به وسیله آن‌ها می‌توانید برای نام تجاری خود یک لوگو منحصربه‌فرد طراحی کنید.

Brandee

برنامه Brandee یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های طراحی لوگو برای کاربران iOS است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و به صورت رایگان لوگوی خود را در تلفن هوشمندتان طراحی کنید. بیش از 500 لوگوی طراحی شده حرفه‌ای در این برنامه وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کرده و ایده طراحی لوگوی خود را برای ایجاد هویت کسب و کارتان بدست آورید.

Logo Maker by Laughingbird Software

برنامه Logo Maker by Laughingbird Software یک برنامه ساخت لوگو شگفت‌انگیز، آسان و پرطرفدار است. این برنامه یکی از ساده‌ترین شیوه‌های طراحی لوگو برای نام تجاری است. شما به راحتی می‌توانید یک لوگو رایگان برای کسب و کارها، وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها، تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید. استفاده از این برنامه آسان است و برای ایجاد لوگوی رایگان به راحتی می‌توانید یک الگو را انتخاب کنید و سپس نام تجاری خود را در آن قرار داده و با توجه به سلیقه خود، سبک و اندازه قلم را انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید لوگوی خود را به راحتی شخصی‌سازی کرده و آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش مسدود کردن دسترسی دستگاههای غیرمجاز به وای فای

Canva

برنامه Canva یک برنامه طراحی زیبا و شگفت‌انگیز لوگو است که به شما امکان می‌دهد لوگوهای زیبا و خاص را به صورت رایگان طراحی کنید. Canva یک برنامه تعویض متن محبوب است که به شما امکان می‌دهد به راحتی فایل متنی خود را به فایل تصویری تغییر دهید. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید از یک متن ساده یک لوگوی خاص بسازید. اگر می‌خواهید از این برنامه استفاده کنید، باید یک برنامه ویرایشگر متن داشته باشید. علاوه بر طراحی لوگو، این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از آن، تبلیغات و آگهی‌هایی را با قابلیت‌های مختلف طراحی عکس تدوین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *