مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه ‌های ویرایش تصویر در آیفون

بهترین برنامه ‌های ویرایش تصویر در آیفون

ویرایش تصویر یکی از کارهای جذاب این روزها برای کاربران است. نرم افزارهای مختلفی نیز برای انجام این کار در گوشی و کامپیوتر ارائه شده است. در این بخش قصد داریم بهترین برنامه ‌های ویرایش تصویر در آیفون را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین برنامه ‌های ویرایش تصویر در آیفون را بشناسید

Snapseed

این برنامه یک اپ قدرتمند ویرایش تصویر است که به شما اجازه ویرایش تصاویر با استفاده از برخی گزینه‌ها مانند فیلترها را می‌دهد. این برنامه از جنبه‌های برنامه نویسی Nik-Efex استفاده می‌کند که گوگل برای ایجاد Snapseed آن را خریداری کرد. این امر باعث شد که ابزارهای حرفه‌ای ویرایش تصویر راهشان را به پلتفرم موبایل باز کنند. اگرچه گوگل Nik Efex را فروخت، اما برنامه موبایل آن همچنان در دسترس است.

Photoshop Express

Photoshop Express برنامه‌ای است که توسط فتوشاپ برای گوشی‌ها عرضه شده. اما در این برنامه خبری از Layer Mask نیست، Photoshop Express به شما اجازه اعمال برخی تغییرات ساده مانند اعوجاج یا کراپ کردن را می‌دهد. همچنین ابزارهایی مانند فیلتر‌ها یا اسلایدرهایی برای اشباع و روشنایی دارد که شما می‌توانید استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium لنوو معرفی شد

ممکن است که شما نتوانید از تمام امکانات فتوشاپ روی آیفون خود استفاده کنید، اما این برنامه به شما امکان می‌دهد که فایلهایتان را با پسوند PSD که فایل مخصوص فتوشاپ است ذخیره کند. این خیلی ویژگی خوبی است زیرا شما می‌توانید عملیات ویرایش را روی آیفون آغاز کرده و آن را توسط نسخه کامپیوتر فتوشاپ به پایان برسانید.

Adobe Lightroom

این هم یک برنامه عالی برای آیفون است. Lightroom برنامه‌ی دیگر Adobe است که حول محور ویرایش تصاویر می‌چرخد و اکنون نسخه موبایل آن در بین بهترین برنامه‌ دوربین برای آیفون قرار دارد. دانلود آن رایگان است و قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای دارد. شما می‌توانید با استفاده از Curves سایه‌ها، هایلایت‌ها و کنتراست را سریعاً ویرایش کنید. Lightroom همچنین قابلیت دوربین را در این برنامه قرار داده‌ است. این امر به شما امکان استفاده از دوربین گوشی مانند یک دوربین حرفه‌ای را می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ماوس های 2020

اگر می‌خواهید به سطح جدیدی در استفاده از Lightroom برسید، می‌توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید. با تهیه ورژن پولی قابلیت استفاده از تصاویر RAW، ویرایش انتخابی یا حذف عناصر ناخواسته را به دست می‌آورید.

Pixlr

یک برنامه‌ ویرایش تصویر رایگان با گزینه‌های زیاد است. این برنامه افکت‌ها و فیلترهایی مختلفی را ارائه می‌دهد. استفاده از این برنامه آسان است و برای شبکات اجتماعی مناسب است. شما می‌توانید تصاویرتان را کراپ کنید، تغییر اندازه دهید و به آن‌ها فریم و استیکر اضافه کنید. Pixlr همچنین ابزارهایی خلاقانه‌ای مانند نوردهی دوگانه، کولاژها یا قالب‌ها را ارائه می‌دهد. زمان استفاده از این برنامه تقریبا هیچ محدودیتی برای ویرایش تصاویرتان ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *