بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین دوربین های عکاسی براساس قیمت

بهترین دوربین های عکاسی براساس قیمت

همه دوربین ‌ها در سطح خودشان عالی هستند. پیدا کردن بهترین دوربین برای شما فرایندی است برای برقراری توازن بین نقاط قوت و سازش با سبک عکاسی مورد علاقه شما و البته از همه مهم تر بودجه شما. در این بخش قصد داریم بهترین دوربین های عکاسی براساس قیمت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین دوربین های عکاسی براساس قیمت را بشناسید

دوربین 55-18 Canon 250D : قیمت: حدود 11 میلیون 700 هزار تومان با گارانتی

دوربین Canon 250D مناسب کسانی است که توقع بیشتری از دوربین موبایل دارند و به دنبال فیلمبرداری و عکاسی حرفه‌ای تر از موبایل هستند. این دوربین پایین‌رده امکانات قابل توجهی نسبت به هم‌رده‌های خود دارد؛ حسگر 24/1 مگاپیکسلی از نوع APS-C این امکان را به شما می‌دهد که تصاویری با رزولوشن بالا ثبت کنید و به لطف این حسگر، شما می‌توانید با رزولوشن UHD 4K و با سرعت 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید.

بهترین دوربین های عکاسی براساس قیمت

پردازنده‌ی قدرتمند DIGIC8 باعث شده تا این دوربین در شرایط نوری ضعیف، تصاویر را با کمترین نویز ثبت کند. هماهنگی خوب و سریع این پردازشگر با این حسگر سبب شده تا بتوانید عکس‌های پی‌در‌پی را با سرعت 5 فریم بر ثانیه ثبت کنید.

دوربین 55-18 Nikon D3500 : قیمت: حدود 12 میلیون 500 هزار تومان با گارانتی

نیکون D3500 مدل بروزشده و پرطرفدار D3400 است. D3500 از حسگر 24.2 مگاپیکسلی از نوع APS-C ساخته شده که در مدلهای رده بالاتر نیکون (D5600 و D7200) هم بکار رفته است. همچنین شما با وجود پردازنده‌ی EXPEED 4 می‌­توانید در نور کم حساسیت را تا ISO 25,600 بالا ببرید و به کمک این پردازشگر سرعت عکاسی پی‌درپی 5 فریم بر ثانیه را تجربه می‌کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن myheritage

امکانات فیلمبرداری این دوربین، رزولوشن  Full HD 1920x1080p  با سرعت 60 فریم بر ثانیه و سیستم فوکوس خودکار در حین فیلمبرداری است. سیستم فوکوس خودکار Multi-CAM 1000, 11 نقطه‌ای این امکان را به شما می­‌دهد که در فیلمبرداری از فوکوس پیشرفته‌ی 3D Tracking بهره ببرید که این کارایی فراتر از انتظار یک عکاس تازه‌کار یا کاربر خانگی است.

دوربین Canon PowerShot G3X : قیمت: حدود 15 میلیون تومان با گارانتی

دوربین کانن مدل PowerShot G3 X جزء یکی از با کیفیت‌ترین دوربین‌های ساخت شرکت کانن است، یکی از ویژگی‌های این بدنه، ضدنفوذ بودن در برار رطوبت است که امتیاز بالایی محسوب می‌شود.

این دوربین همه کاره دارای یک حسگر CMOS-BSI با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی است و لنز زوم با فاصله کانونی ۲۴-۶۰۰ میلی‌متر،  زوم ۲۵ برابری اپتیکال و دیافراگم  F2.8-5.6 و فوکوس ۳۱ نقطه‌ای به شما امکان شکار سوژه با فاصله‌ی زیاد را می‌دهد. از دیگرویژگی‌های این دوربین سرعت عکاسی پی‌­در­پی 5/9 است که این کار را بدون کوچک‌ترین تاخیر انجام می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم برای عکاسی در ساحل

دوربین 50-16 Sony a6400 : قیمت: حدود 27 میلیون تومان بدون گارانتی

بهترین دوربین های عکاسی براساس قیمت

دوربین SONY a6400 یک دوربین جمع‌و‌جور و همه‌کاره بوده که دارای امکانات پیشرفته‌ عکاسی و فیلم‌برداری برای افراد آماتور تا پیشرفته است. این دوربین دارای حسگر APS-C با رزولوشن 24/2 مگاپیکسل است که با قرار گرفتن در کنار پردازشگر قدرتمند BIONZ X از سرعت بالا و کیفیت خوبی برخوردار شده و در نتیجه در نور کم، بسیار با کیفیت و با کمترین نویز قادر به ثبت تصویر است.

دوربین 70-28 Sony a7 iii : قیمت: حدود 49 میلیون تومان بدون گارانتی

دوربین Sony Alpha 7 III را می‌توان اقتصادی‌ترین دوربین فول فریم بدون آینه‌ی سونی نامید که از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است. حسگر 24 مگاپیکسلی این دوربین از نوع Exmor R BSI است که در کنار پردازشگر قدرتمند Bionz X می‌تواند عکاسی پی‌درپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه انجام دهد. به لطف این حسگر می‌توانید عکاسی و فیلمبرداری با حساسیت 100-51200 در حالت استاندارد و 100-204800 در حالت پیشرفته، در شرایط نوری ضعیف تصاویر را با کمترین نویز ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *