بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین دوربین های DSLR برای افراد مبتدی

بهترین دوربین های DSLR برای افراد مبتدی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید عکاسی را به صورت جدی‌تر ادامه دهید ، قطعا در قدم اول نیاز به یک دوربین خوب دارید. یکی از انتخاب‌های شما دوربین‌های DSLR و لنز های جداگانه است. با داشتن یک دوربین DSLR و دو یا سه عدد لنز شما می‌توانید هر عکسی از پرتره گرفته تا حیات وحش و ورزشی بگیرید یا به عکاسی از مناظر و ساختمان‌های تاریخی بپردازید. اگر می خواهید بهترین دوربین های DSLR برای افراد مبتدی را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین دوربین های DSLR برای افراد مبتدی را بشناسید

Nikon D3500

این دوربین راه D3400 فقید را در پیش گرفته و چند قابلیت جدید نیز به آن اضافه کرده است. برخلاف دوربین‌های بدون آینه تشنه انرژی، این دوربین بسیار مصرف کمی دارد و این یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. شما با یک بار شارژ می توانید 1550 عکس با این دوربین ثبت کنید و این مقدار حتی نسبت به دیگر دوربین‌های DSLR فوق‌العاده است. نیکون قرارگیری کلیدها و طراحی دستگاه را  نیز دستخوش تغییرات کرده است تا نه تنها در دست بهتر قرار بگیرد، بلکه بتوان با آن راحت‌تر نیز کار کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش برنامه همراه iOS / Android Ronin

Canon EOS 800D

این دوربین از سنسور 24.2 مگاپیکسلی بهره می‌برد که عکس‌هایی با ISO بالاتر را برای ما فراهم کرده است. از طرف‌دیگر سیستم فوکوس خودکار پیشرفت کرده و بر روی 45 نقطه همزمان فوکوس می‌کند. رابط کاربری این دستگاه نیز دستخوش تغییراتی شده و کار با آن را برای افراد تازه‌کار راحت‌تر کرده است؛ به همین دلیل هم در فهرست بهترین دوربین برای افراد مبتدی قرار می‌گیرد.

Nikon D5600

این یک مدل دیگر از دوربین‌های DSLR است که با وجود قیام دوربین‌های بدون آینه هنوز پا برجاست و همچنان در فهرست بهترین دوربین برای افراد مبتدی جایگاه خود را دارد. D5600 یک سر و گردن بالاتر از دوربین‌های سری 3000 است و یک رقیب قدرتمند برای 800D کانن محسوب می‌شود. از نقاط قوت این دوربین نسبت به D3500، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صفحه نمایش نه تنها به تمامی جهت‌ها می‌چرخد، بلکه لمسی نیز است.
  2. سیستم اتوفوکوس بهتری دارد.
  3. قابلیت Wifi دارد.
  4. تنظیمات پیشرفته‌تری نسبت به مدل D3500 دارد.
این مطلب را هم ببینید
چین یک پهپاد در حد و اندازه «نبوغ» ناسا معرفی کرد

Canon EOS 250D

250D جدیدترین دوربین در فهرست بهترین دوربین برای افراد مبتدی است و در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه افراد تازه‌کار قرار گرفته است. همانطور که از اسمش پیداست، این دوربین جانشین دوربین 200D شده است. از تفاوت‌های 200D با این مدل می‌توان به اضافه شدن یک پردازشگر تازه‌نفس و ضبط ویدیو‌های 4K اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *