آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین سایت‌های عکاسی

بهترین سایت‌های عکاسی

عکاسی یکی از هنرهای بصری است که مشتاقان زیادی را در سرتاسر دنیا دارد. این هنر ژانرهای مختلفی داشته و هر ساله تعداد علاقمندان این هنر بیشتر و بیشتر می شود. چه یک عکاس تازه‌کار باشید و یا اینکه عکاسی کسب و کار شما است، قطعا به منابع عکاسی خوب نیاز خواهید داشت. سایت های عکاسی می توانند در همه حال به کمک شما بیایند. با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین سایت‌های عکاسی را بشناسید.

بهترین سایت‌های عکاسی

Digital Camera World

این وب‌سایت تمامی جنبه‌های تصویربرداری، از DSLRها گرفته تا ویرایش عکس و عکاسی با موبایل را پوشش می‌دهد. آموزش‌های جامع این سایت و بررسی‌های روراست و راهنما‌های خرید پرعمق آن به عکاسان زیادی کمک می‌کند تا بهترین ابزارها را پیدا کنند و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را یاد بگیرند.

Cambridge in Colo

این سایت علاوه بر آموزش  یک انجمن بسیار فعال دارد که می‌توانید پاسخ‌ سؤالات عکاسی خود را در آن بیابید. انجمن این سایت حدود ۲۰۰۰۰ کاربر فعال روزانه دارد و همیشه کسی پیدا می‌شود که کمکتان کند. ثبت‌نام در این سایت رایگان است و اگر یک محیط انجمنی را برای یادگیری عکاسی ترجیح می‌دهید این سایت برای شما مناسب است.

این مطلب را هم ببینید
ساعت آبی در عکاسی چیست؟

Fstoppers

این سایت در سال ۲۰۱۰ با هدف اجتماعی آنلاین برای آموزش و الهام بخشیدن به عکاسان به راه افتاد. Fstoppers از آن موقع رشد زیادی کرده و به منبعی عظیم از آموزش‌های عکاسی، اخبار و بررسی‌های تجهیزات تبدیل‌شده است. گالری تصاویر این سایت می‌تواند برای شما الهام‌بخش و آموزنده باشد. این سایت بین کاربران خود مسابقات عکاسی هم برگزار می‌کند و محل خوبی برای گفتگو در باب عکاسی و بازخورد گرفتن برای کارهایتان است.

iPhone Photography School

اگر یک دوربین خفن ندارید، دلیلی ندارد که نتوانید عکس‌های زیبا بگیرید. وب‌سایت iPhone Photography School یک هدف دارد، کمک به کسانی که آی‌فون دارند برای گرفتن عکس‌هایی بهتر از عکس‌های بسیاری از کسانی که دوربین حرفه‌ای دارند.

Flickr

فلیکر یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های به اشتراک‌گذاری عکس است و به مرور زمان به یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های آنلاین عکاسی نیز تبدیل‌شده است. البته مانند بسیاری از زیرمجموعه‌های یاهو، این وب‌سایت هم کمی از جلال و جبروت گذشته‌اش را ازدست‌داده ولی هنوز هم می‌تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی گران ترین دوربین های عکاسی دنیا

Daily camera news

از نام وب‌سایت دیلی کمرا نیوز مشخص است که این وب‌سایت درباره‌ی چیست. اگر منتظر معرفی یا عرضه‌ی هر چیزی مربوط به عکاسی هستید، از دوربین و لنز گرفته تا نرم‌افزارهای ویرایش عکس، به جای سایت‌های دیگر همین وب‌سایت را جک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *