مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین سایت های تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت

تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت

بعضی از برنامه های تغییر سایز تصویر (resizer) به شما این امکان را می دهند تا پیکسل دقیق عرض و طول تصویر جدید را تعیین کنید، درحالی که برنامه های دیگر اندازه های از پیش تعیین شده دارند که می توانید با چند کلیک موس سایز تصویری را تغییر دهید. بعضی از این ابزارها، از طریق تغییر اندازه کل تصویر، سایز آن را تغییر می دهند، و برنامه های دیگر اندازه بخشی از تصویر را با استفاده از یک ابزار برش (crop) تغییر می دهند. اگر میخواهید بهترین سایت های تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین سایت های تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت

BeFunky

در این سایت شما می توانید بدون محدودیتی عکس اصلی را ویرایش و تغییر اندازه دهید. اگر می خواهید از گزینه های پیشرفته این ابزار تغییر اندازه عکس آنلاین استفاده کنید شما باید حساب کاربری خود را ارتقاء دهید که هزینه هایی را برای شما در بر خواهد داشت. با ارتقاء حساب کاربری خود شما به گزینه هایی همچون فلیتر عکس ها و استفاده از جلوه های ویژه، فریم ها، متن ها و غیره استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری گرامر برای موبایل

برنامه B.I.R.M.E

این برنامه دارای دو نسخه ورژن ۱ و ورژن ۲ است که ورژن ۲ جدیدتر است. هر دو ورژن می توانند به شما کمک کنند تا به جای اینکه عکس ها را تک به تک انتخاب کنید آنها را به طور همزمان تغییر اندازه دهید. شما همچنین می توانید به عکس های خود حاشیه اضافه کنید، شما فقط باید تعداد پیکسل هایی که می خواهید ضخامت آن را تغییر دهید را انتخاب کنید.

Rszr

با استفاده از این ابزار شما می توانید یک قسمت خاص از عکس تان را برش بزنید و بعد آن را تغییر اندازه دهید. این گزینه وقتی کاربردی است که فضای اطراف یک محصول زیاد باشد و شما بخواهید قسمت های اضافه عکس را حذف کنید. خب مسلما با برش قسمت های اضافه یک عکس حجم آن نیز کاهش پیدا می کند. شما می توانید عکس را به سمت راست و چپ بچرخانید. توجه داشته باشید که برای استفاده از ابزار Rszr شما باید فلش پلیر مرورگر خود را فعال کرده باشید.

این مطلب را هم ببینید
کامپیوتر آل این وان Zen AiO 24 ایسوس معرفی شد

Social Image Resizer Tool

یک ابزار بسیار عالی برای تغییر اندازه عکس رسانه های اجتماعی شما می باشد. بعد از اینکه عکس خود را آپلود کردید، یک منوی کرکره ای وجود دارد که شما می توانید برای عکس انتخاب شده تان از آن استفاده کنید.

Bulk Resize Photos

این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد. در سمت چپ صفحه یک منو وجود دارد و صفحه بر اساس انتخاب شما تغییر خواهد کرد. گزینه های موجود در این منو عبارتند از مقیاس براساس درصد، طولانی ترین گوشه، عرض، ارتفاع و اندازه دقیق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *