ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین سایت های ویرایش فایل های PDF بصورت آنلاین

سایت های ویرایش فایل های PDF

فرمت پی دی اف ، یکی از محبوب ترین فرمت ها برای اسناد و فایل های متنی می باشد. اما همانطور که می دانید امکان ویرایش این گونه فایل ها وجود نداشته و اگر تصمیمی به انجام این کار داشه باشید می بایست از ادیتورهای مخصوص پی دی اف بهره ببرید. در همین راستا در این بخش می خواهیم بهترین سایت های ویرایش فایل های PDF را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ویرایش PDF در اندروید

بهترین سایت های ویرایش فایل های PDF کدامند؟

PDF Pro

در این ویرایشگر ابزارهای مختلفی برای برا ویرلیش فایل پی دی اف در اختیار کاربران قرار داده شده است. همچنین PDF Pro یک ابزار عالی برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد و یا تبدیل کننده عکس است. برای استفاده از این ویرایشگر شما نیاز به آپلود سند و انتخاب روش ویرایش مناسب دارید. PDF Pro رایگان است با این حال در هر مان تنها ۳ سند را می توانید به کمک این ابزار ویرایش کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی 7 برنامه برای تبدیل دست خط به متن تایپ شده در اندروید

PDFZorro

سازگاری PDFZorro بسیار جذاب است زیرا با تمام سیستم عامل های اصلی از جمله گوشی های هوشمند سازگار است. PDFZorro سریع، امن و یک روش ساده برای ویرایش تمام فایل های پی دی اف است. این ابزار به شما اجازه می دهد تا صفحات و متون را اضافه کنید، آزادانه بنویسید یا فایل های پی دی اف را به فایل های ورد یا اکسل تبدییل کنید. این ابزار رایگان به شما اجازه می دهد که چند صفحه یا کاغذ را مابین صفحات موجود اضافه کنید.

PDFescape

این ویرایشگر یک راه حل منحصر به فرد برای اضافه کردن یادداشت ها و حاشیه نویسی در فایل های پی دی اف است. با این حال قدرت واقعی این ابزار در ابزارهای ویرایش صفحه نهفته است. شما با این ابزار می توانید بر روی فایل خود رمز عبور قرار دهید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هدفون های ورزشی موجود در بازار ایران

FormSwift

FormSwift به ایجاد بیش از ۱۶ میلیون سند در جهان کمک کرده است. در زمان ویرایش کاربران می توانند متن، تصاویر، چک مارک ها و موارد دیگر را اضافه و ذخیره کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *