مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های ویرایش PDF در اندروید

ویرایش PDF در اندروید

نرم‌افزارهای ویرایش فایل‌های PDF به واقع کمیاب و انگشت‌ شمار هستند اما اگر اطلاعات کافی داشته باشید ، می توانید به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید. با توجه به گسترش استفاده از تلفن همراه در میان افراد ، اپلیکیشن های متعددی نیز برای این دستگاهها ارائه شده اند. با ما همراه باشید تا بهترین برنامه های ویرایش PDF در اندروید را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه های ویرایش PDF در اندروید را بشناسید

PDFelement Android

ویرایش PDF در اندروید

این برنامه دارای دو نسخه‌ی اندروید و آی و اس است. با این‌حال توجه داشته باشید که در نسخه‌ی اندروید آن تنها می‌توانید نظراتی را اضافه و امضا کنید ولی نسخه‌ی آی او اس بسیار قوی‌تر طراحی شده و با استفاده از آن می‌توان کل متن را ویرایش وبه طور دلخواه تغییراتی در آن ایجاد کنید.

این مطلب را هم ببینید
6 مورد از مهم ترین تنظیمات گوگل کروم

OfficeSuite

ویرایش PDF در اندروید

OfficeSuite یکی دیگر از بهترین ویرایشگر‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه برای مشاهده، ویرایش و به اشتراک‌گذاری اسناد پی‌دی‌اف و آفیس، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به راحتی در آن سندی را ایجاد، مشاهده، چاپ و ویرایش کنید. OfficeSuite در گوشی کاربردی‌ترین برنامه برای ویرایش سریع اسناد شماست!

Xodo PDF

ویرایش PDF در اندروید

این برنامه از سرعت بالایی برخوردار بوده و امکان انجام کارهایی مانند ویرایش، اضافه کردن نظرات، امضا، اضافه کردن متن، تغییر فونت و … را به ساده‌ترین شکل ممکن را فراهم می سازد.

Adobe Fill and Sign

این برنامه به شما امکان می‌دهد که علاوه بر ویرایش فایل‌های پی‌دی‌اف، هر فرمی را سریعاً تکمیل، امضا و ارسال کنید. تنها مسئله برنامه Adobe Fill and Sign این است که نمی‌توان فونت و رنگ آن را تغییر داد. با این حال همچنان این برنامه جزء محبوترین اپلیکیشن‌ها درGoogle Play است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نحوه نمایش ایمیل های خوانده نشده جیمیل در تب مرورگر

Write on PDF

این برنامه برای علاقه‌مندان به کتاب‌های الکترونیک بسیار کاربردی است. با استفاده از Write on PDF می‌توانید به راحتی روی پی‌دی‌اف علامت بگذارید، هایلایت کنید و نظرات و حاشیه‌هایی به آن اضافه کنید و مانند یک کتاب واقعی مطالعه نمایید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *