مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین سایت ‌های ادیت آنلاین عکس

بهترین سایت ‌های ادیت آنلاین عکس

چه به دنبال اشتراک‌گذاری عکس‌ها در اینستاگرام یا مشغول کار بر یک پروژه‌ی هنری باشید، حتما ابزارهای ویرایش عکس به شما کمک خواهند کرد. حتی اگر به نرم‌افزار فتوشاپ دسترسی نداشته باشید، به لطف ابزارهای رایگان آنلاین، می‌توانید عکس‌هایتان را به‌راحتی ویرایش کنید. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین سایت ‌های ادیت آنلاین عکس را بشناسید.

بهترین سایت ‌های ادیت آنلاین عکس

Pixlr

Pixlr با اختلاف خیلی زیاد یکی از بهترین جایگزین‌های فتوشاپ است که شما می‌توانید به صورت آنلاین و کاملا رایگان از آن استفاده کنید. استفاده از این سایت ادیت عکس به شدت آسان است و ابزارهایی هم مثل Clone و جابجایی رنگ دارد که فقط در نرم‌افزارهای پولی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. شما می‌توانید داخل این وبسایت از فرمت‌های محبوبی مثل PSD هم در کنار JPG، PNG، BMP و… استفاده کنید و حتی از فرمت لایه‌ باز مخصوص این نرم‌افزار یعنی PXD هم استفاده نمایید.

رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار زیبا است و شما می‌توانید به سادگی تمام ابزارها، فیلترها و براش‌های مدنظر خودتان را در آن پیدا کنید. این وبسایت گزینه‌های متعددی برای استفاده از لایه‌ها و ماسک‌ها، تنظیم رنگ خودکار و دستی و… نیز دارد.

Polar

اولین بار که سایت ادیت عکس Polar را باز می‌کنید، به صورت قدم به قدم با قابلیت‌ها و توانایی‌های آن آشنا خواهید شد. این وبسایت فیلترها و گزینه‌های خیلی زیادی برای ادیت و ویرایش تصاویر شما دارد. گزینه‌های پیشرفته نیز عبارتند از تنظیم روشنایی، اصلاح انکسارات لنز، Healing Brush و چندین ابزار دیگر برای رفع مشکلات پوستی در عکس‌های پرتره.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل گروهی چند عکس به فایل PDF

شما می‌توانید تصاویر خود را به صورت دسته‌جمعی در سه نسخه با تنظیمات و ابعاد مختلف ذخیره کنید و از آن‌ها در چندین شبکه‌ی اجتماعی مختلف مثل فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر، پینترست و… استفاده کنید. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این وبسایت قبل از شروع به کار آموزش جامع آن را مشاهده کنید و یا از کانال یوتیوب آن برای یادگیری تکنیک‌های جدید استفاده کنید.

Photopea

Photopea یکی دیگر از جایگزین‌های فتوشاپ است که به صورت آنلاین و با ابزارهای پیشرفته در اختیار شما قرار دارد. برخلاف سایت های ادیت عکس دیگر این وبسایت به صورت کامل با HTML5 نوشته شده است و به همین خاطر می‌توانید بدون نیاز به نصب هرگونه پلاگین اختصاصی و فقط با استفاده از جدیدترین نسخه‌ی مرورگر خودتان از آن استفاده کنید.

Befunky

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این سایت ادیت عکس که باعث شده است طرفداران خیلی زیادی داشته باشد سادگی آن است که معمولا در ادیتورهای آنلاین دیده نمی‌شود. این سایت کاملا تعاملی است و شما فقط لازم است فیلتر و افکت‌های مختلف را انتخاب و آن‌ها را روی تصاویر خود اعمال کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ میت بوک D 15 هواوی معرفی شد

همچنین این وبسایت که به عنوان جایگزین فتوشاپ و به صورت آنلاین در اختیار شما قرار دارد، یک کلاژساز اختصاصی دارد که می‌توانید از آن برای ساخت کلاژهای زیبا استفاده کنید و از Designer Tool آن هم برای طراحی گرافیکی استفاده کنید. BeFunky تصاویر Stock رایگان، فونت و وکتورهای مختلفی هم در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از آن‌ها در طراحی‌های خودتان استفاده کنید.

Picmonkey

یکی دیگر از جایگزین‌های قدرتمند فتوشاپ PicMonkey است. این ادیتور عکس آنلاین امکان اضافه کردن عناصر مختلفی مثل متن، بکگراند و… را به تصاویر شما فراهم می‌کند و برای انجام این کار نیازی نیست کارهای پیچیده‌ای انجام دهید. برای خلق تصاویر فوق‌العاده با این نرم‌افزار نیازی نیست که در ادیت عکس حرفه‌ای باشید. همچنین می‌توانید از آن برای خلق پوستر، لوگو، دعوت‌نامه و… هم از این نرم‌افزار استفاده کنید. چیزی که من را ناامید کرد، نبود قالب‌های آماده با سایز ثابت است که برای شبکه‌های اجتماعی کاربرد بسیار زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *