تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی 2019

بهترین لپ تاپ های لمسی 2019

لپ تاپ ها در طی سال های اخیر با تغییرات و تحولات زیادی روبرو بوده اند. تا چند سال پیش کمتر تولید کننده ای به صفحه نمایش لمسی برای لپ تاپ فکر می کرد و شاید تعداد انگشت شماری از آن در دنیا وجود داشت؛ اما در حال حاضر هر شرکتی حداقل یک لپ تاپ لمسی روانه بازار کرده است. با توجه به این تنوع انتخاب برای افراد قطعا سخت خواهد بود. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی 2019 بپردازیم.

بهترین لپ تاپ های لمسی 2019

13 / Dell XPS 13

پردازنده نسل 8 ، طول عمر بالای باتری ، صفحه نمایش فوق العاده و حاشیه های باریک از جمله ویژگی های بارز این لپ تاپ هستند. قابلیت 4K لمسی را هم به آن اضافه کنید تا بدانید چرا این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی موجود در بازار برای انجام کارهای مختلف است.

Asus Chromebook Flip

دوستداران کروم بوک عاشق لپ تاپ لمسی تاشو ایسوس کروم بوک فلیپ هستند و کسانی که به دنبال خرید یک دستگاه سبک با قابلیت لمسی هستند هم قطعا همین‌گونه عاشق این لپتاپ تاچ خواهند شد. صفحه نمایش این لپ تاپ بسیار واضح و روشن بوده و در عین حال، سریع و حساس است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی لپ تاپ گوگل Pixelbook Go

بهترین لپ تاپ های لمسی 2019

HP Envy x360

یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی 2019 که برای استفاده های روزمره بسیار مناسب می باشد. این دستگاه نه تنها از پردازنده جدید موبایل AMD بهره می‌برد، بلکه از بدنه بسیار زیبایی برخوردار است که باعث حسادت سایر لپ تاپ‌ها می‌شود که آن را شایسته این نامگذاری (Envy) می‌کند. خوب است بدانید که طول عمر باتری آن نیز بالا می باشد.

Surface Laptop 2

مایکروسافت در طی سالهای اخیر موفق به عرضه لپ تاپ های لمسی خوبی به بازار بوده است. سرفیس لپ تاپ 2 از ظاهر زیبا و سخت‌افزاری قدرتمند بهره می‌برد. شاید برخی از نبود تاندبولت 3 شاکی باشند، اما این لپ تاپ لمسی آنقدر ویژگی خوب دارد که دوست نداشتن آن کاری غیرممکن است.

Samsung Chromebook Pro

این لپ تاپ دارای قلم استایلوس و صفحه نمایش باکیفیت می باشد. با در نظر گرفتن اینکه با این کروم بوک می‌توانید به گوگل پلی استور و اپلیکیشن‌های آن دسترسی داشته باشید، جای تعجبی نیست که این دستگاه، یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی 2019 است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل باز نشدن تصاویر در گوگل کروم

بهترین لپ تاپ های لمسی 2019

HP Spectre x360

یک دستگاه متعادل ترکیبی از لپ تاپ و تبلت که دارای حاشیه های باریکی بوده و پردازنده قدرتمندی در آن بکار رفته است.

Lenovo Yoga C930

نه تنها لپ تاپ لمسی با قلم جدید لنوو یکی از بهترین لپ تاپ های تاچ بازار است، بلکه یکی از بهترین دستگاه‌های هیبرید هم محسوب می‌شود. صفحه نمایش باکیفیت IPS به کار رفته در این لپ تاپ از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند و در نسخه‌های فول اچ دی و 4K هم موجود است.

Surface Book 2

قلم سرفیس پرو همراه این لپ تاپ است. ه لطف پردازنده 4 هسته‌ای و کارت گرافیک اختصاصی، این لپ تاپ می‌تواند به راحتی پروژه‌های سنگین کاری و جدیدترین بازی‌های روز را اجرا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *