مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین موس های گیمینگ موجود در بازار ایران

بهترین موس های گیمینگ

اگر یکی از طرفداران بازی‌ های ویدیویی هستید و یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید، قطعا می دانید که داشتن تجهیزات گیمینگ مناسب می تواند در عملکرد شما هنگام بازی تاثیر بالایی داشته باشد. موس گیمینگ یکی از مهم ترین وسایلی است که هر گیمر باید داشته باشد. در گیم، عواملی چون: دقت موس، کلیک‌های اضافی،خوش دست بودن موس و … می‌توانند در بازی شما تا حد زیادی تاثیر بگذارد. در این بخش قصد داریم تا بهترین موس های گیمینگ موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

بهترین موس های گیمینگ

Rapoo V16

بهترین موس های گیمینگ

راپو در طی سالهای اخیر موفق شده است تا موفقیت های زیادی را ازان خود کند. ماوس V16 محصول این شرکت است که در عین سادگی ظاهری، تمام ویژگی‌هایی را که یک گیمر به آن نیاز دارد، در خود جای داده است. ماوس V16 راپو، یک محصول برای کسانی است که از یک طرف بازی کردن را جدی می‌گیرند و از طرف دیگر دوست ندارند که تجهیزات آن‌ها ظاهری عجیب و غریب داشته باشند.

این دسته از افراد دوست دارند تا از ماوس خود هم به‌صورت روزمره استفاده کنند و هم با آن به انجام بازی بپردازند. Rapoo V16 به‌دلیل قیمت مناسب، طراحی ساده و ارگونومیک، وزن سبک و عملکرد مناسبی که از خود در بازی‌ها به‌جای می‌گذارد، توانایی ان را دارد تا به یک انتخاب خوب برای این دسته از افراد تبدیل شود.

Rapoo V280

دومین گزینه موجود در لیست بهترین موس های گیمینگ نیز از برند راپو می باشد. نسخه V280 در مقایسه با ماوس V16، ویژگی‌های بسیار بیشتری را دارد و به همین دلیل قیمت آن نیز نسبت به برادر کوچک‌تر خود، بالاتر است. اما تفاوت‌ها بین این دو ماوس به همین‌جا ختم نمی‌شود. ماوس V280، از لحاظ ظاهری، بسیار بیشتر شبیه به یک محصول گیمینگ است. از لحاظ ویژگی‌ها نیز تمام آن چیزی را که یک گیمر می‌خواهد، این ماوس در خود جای داده است. یکی از ویژگی‌های جذاب این محصول، نوردهی RGB آن است.

این مطلب را هم ببینید
روش های حذف داده های تکراری در اکسل

Tsco TM 2021

بهترین موس های گیمینگ

یک موس قدرتمند که ظاهر خاصی دارد و کاملا متمایز با سایر محصولات می باشد. طراحی عجیب و جذاب این ماوس را به‌علاوه قیمت بسیار مناسب آن بکنید تا ببینید که پیشنهاد آن برای کسانی که می‌خواهند خاص باشند، کار بسیار ساده‌ای است. این ماوس ۱۲۴ گرمی دارای ۸ دکمه است و دقتی با بیشینه ۳۲۰۰ DPI را در خود جای داده است. طراحی ارگونومیک، کابل یک و نیم متری که ازطریق درگاه USB به رایانه شخصی متصل می‌شود و دکمه‌های تعبیه شده‌ای روی ماوس که می‌توان از آن‌ها برای تغییر DPI استفاده کرد، از دیگر ویژگی‌های این ماوس محسوب می‌شوند.

Cooler Master MM830

شاید برایتان عجیب باشد اما این موس دارای نمایشگر است. این ماوس دارای بیشینه رزولوشن ۲۴ هزار DPI است. علاوه‌بر این، چهار دکمه در بخش کناری این ماوس تعبیه شده است که چینشی شبیه به D-Pad گیم‌پد دارند. از ویژگی‌های جذاب دیگر این ماوس، می‌توان به نوردهی RGB در بخش‌های مختلف ماوس و طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد. نمایشگر تعبیه شده در قسمت کناری ماوس نیز می‌تواند به‌صورت کامل شخصی‌سازی شود و توانایی این را دارد که اطلاعات مختلفی را در اختیار گیمر قرار بدهد.

Asus Cerberus

بهترین موس های گیمینگ

مدتی است که شرکت معتبر ایسوس که سال‌ها به ساخت قطعات داخلی رایانه‌های شخصی مشغول بود، شروع به تولید و عرضه وسایل جانبی پی‌سی کرده است. ماوس مخصوص بازی یکی از حوزه‌هایی است که این شرکت تایوانی به آن وارد شده است و تا بحال نیز موفق شده تحسین منتقدها و گیمرها را در بر داشته باشد. یکی از محصولات این شرکت، ماوس مخصوص بازی Cerberus نام دارد. این ماوس، طراحی ساده‌ای دارد و رنگ‌بندی قرمز و مشکی آن با دیگر محصولات مخصوص بازی Asus هم‌خوانی دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل WEBM به MP4

Razer Deathadder Essential

ریزر نامی آشنا برای گیمرها در دنیای بازی می باشد. سال‌های سال است که این شرکت محصولات فوق‌العاده محبوبی را برای گیمرها تولید کرده است. یکی از ماوس‌های محبوب این شرکت، ماوس Deathadder است. ماوسی که به‌دلیل طراحی ارگونومیک خود، موفق شده تبدیل به یکی از ماوس‌هایی شود که گیمرهای حرفه‌ای بسیار از آن استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، عملکرد فوق‌العاده‌ای که این محصول دارد، پیشنهاد آن را به گیمرها به کاری راحت تبدیل کرده است.

Razer Mamba 5G

بهترین موس های گیمینگ

یک موس جذاب دیگر از برند ریزر که بسیار باکیفیت می باشد.  حسگر فوق‌العاده پیشرفته 5G، به هیچ وجه شما را در مسابقات ناامید نمی‌کند. از طرف دیگری، عملکرد فوق‌العاده بدون سیم این ماوس، باعث شده است که گیمرها تفاوت چندانی را با یک ماوسی که ازطریق سیم به رایانه شخصی متصل است، حس نکنند. طراحی ارگونومیک این ماوس که یکی از دلایل شهرت ماوس‌های مامبای ریزر است نیز در این نسخه وجود دارد.

Logitech G502 Hero Play Advanced

لاجیتک نیز جزو برندهاییست که در میان گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. ماوس G502 مخصوص بازی Logitech، با ظاهر متمایز خود، شمایل یک ماشین جنگی را تداعی می‌کند و به همین دلیل با یک بار نگاه کردن به آن، متوجه می‌شوید که با یک محصول معمولی سر و کار ندارید. ۱۱ دکمه قابل برنامه‌ریزی به همراه رزولوشن بیشینه ۱۶ هزار DPI از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این محصول هستند. لاجیتک از حسگر تحسین شده Hero 16K در این ماوس استفاده کرده است و از دیگر ویژگی‌های جذاب آن، می‌توان به قابلیت تنظیم وزن ماوس اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *